Analýza - Návrh - Design - Kódování - Vývoj - Marketing

Raeda.cz

Naší mateřské společnosti, sociálnímu podniku Ergotep, pomáháme s vlastní značkou Raeda. Ta má za cíl vyplnit díru na trhu a tvořit produkty pro vozíčkáře, které jim zjednodušší či zpříjemní život.

Raeda v kostce

Raeda chce pro všechny vozíčkáře vyvíjet produkty, které budou lepší než to, co trh aktuálně nabízí. Často to totiž bohužel neodpovídá současným možnostem a trendům. A to je škoda. Cílem Raedy je vyrábět produkty, které funkčně i designově patří do 21. století a zkvalitní vozíčkářům jejich každodenní život. 

O realizaci

Ergotep zaměstnává přes 280 lidí se zdravotním postižením. Mezi jeho klienty patří třeba Hamé, Tescoma či ČSOB. Dlouho však hledali vlastní projekt, kde zúročí zkušenosti z práce s hendikepovanými. Ergotep se stará o vývoj produktu a výrobu. My v Elasticru pod sebou máme vývoj e-shopu, online marketing a tvorbu materiálů.

Naše role v projektu

Vývoj e-shopu Raeda

Vývoj e-shopu a smart doplňků

Od A do Z se staráme o vývoj e-shopu. Prošli jsme si analýzou, klíčovkami, obsahovkami, prototypy i tvorbou designu. Napsali jsme každý řádek kódu a staráme se o rozvoj e-shopu. Pro připravovaný Raeda vozík navrhujeme aplikaci a sestavujeme smart doplňky, které ho ochytří.

Správa online marketingu Raeda

Správa online marketingu

Marketing řešíme samozřejmě v tandemu, online a offline nelze oddělit, musí se doplňovat. Pokud bychom měli ale být konkrétnější, my se staráme o komunikaci a obsah na sociální sítě, zbožové srovnávače a výkonnostní marketing. Offline marketing a obsah řešíme v kooperaci s týmem Ergotepu.

Spolupráce, produktové focení Raeda

Brand, tvorba materiálů a spolupráce

Staráme se o tvorbu foto/video materiálů i produktové focení. Intenzivně jsme se podíleli na tvorbě vizuální identity značky (tvorba loga, logo a brand manuál, barvy, prvky, materiály...). Staráme se také o spolupráce s ambasadory a partnery, především v souvislosti s online světem.

Jsem pyšný, že rožšiřujeme naše portfolio a podařilo se nám spustit vlastní značku, která je určena přímo pro lidi, se kterými pracujeme každý den. Oceňuji, že se můžeme plně soustředit na vývoj, design a testování produktů a IT nechat na kolezích z Elasticru.
Generální ředitel Ergotep Jiří Černý
Jiří Černý
generální ředitel Ergotep, družstvo invalidů
Mám radost, že i přes to, že jsme technologové a vývojáři a obvykle pracujeme pro externí klienty, se můžeme podílet na skvělém projektu naší matčiné společnosti. Raedě fandím a jsem pyšný, že Ergotep rozvíjí svoji působnost na poli sociálního podnikání.
Jan Prokeš, ředitel Elasticr
Jan Prokeš
ředitel Elasticr