Česká pošta a portál Bodovka

Česká pošta a portál Bodovka

Na míru vytvořený portál pro Českou poštu, který slouží více než 12 000 zaměstnancům k motivaci, rozvoji a výběru zajímavých odměn za jejich aktivitu při prodeji služeb ČSOB.

Klient v křesle pracuje na zaměstnaneckém portálu Bodovka

Jaké byly hlavní cíle projektu Bodovka

Primárním cílem bylo zvýšit aktivitu zaměstnanců v rámci prodeje produktů skupiny ČSOB. A patřičně je za to odměnit. Problémové bylo předávání informací a produktových změn od manažerů k zaměstnancům a pobočkám. Důležité bylo také centralizovat veškeré vzdělávání, jelikož know-how je pro úspěšnost prodeje klíčové.

  • Podklady pro vzdělvání online a na jednom místě
  • Bohatý motivační program, který aktivuje k výkonu
  • Katalog s pestrou nabídkou odměn pro zaměstnance
Logo České pošty

Všechny důležité informace na jednom místě

Bodovka je uzavřený systém, který připomíná e‑shop pouze vzdáleně. A to pouze tím, že obsahuje katalog odměn. Bodovka je informačním mostem mezi manažery a zaměstnanci České pošty. Na platformě funguje e‑learning, informace o bankovních produktech, tvorba prodejního plánu, reporting, žebříčky či certifikace. Aplikace podléhá přísným bankovním pravidlům kolem bezpečnosti a klient má také zasmluvněné SLA na podpoře a údržbě serverů.

4,5 hodiny

prům. doba přiřazení úkolu na podpoře

99,99%

uptime aplikačních serverů

12 000+

zapojených zaměstnanců

10 000+

odměn v katalogu

Ukázka uživatelského rozhraní

Na co jsme s klientem pyšní

Snížení nákladů na vzdělávání

Přímo v aplikaci si mohou zaměstnanci zkoušet cvičné testy, stahovat e‑booky nebo třeba zdokonalovat obchodní dovednosti. Součástí e‑learningu jsou i aktuální produktové novinky, srovnání s konkurencí a směrnice k daným produktům. Vzdělávání je k dispozici online kdykoli pro každého.

Reporting a data pro manažery

A nejen pro ně. Manažeři mohou sledovat plnění plánu konkrétní pobočky i jednoho zaměstnance. Vidí, co a jak prodávají a mohou plány dle toho upravovat. Stejně tak zaměstnanec má k dispozici statistiky svých prodejů a plnění svého plánu, který si předtím sestavil a určil.

Pestrá nabídka odměn

Chtěli jsme, aby odměny v Bodovce stály za to. Zaměstnanci mohou za nasbírané body kupovat zážitkové poukazy, zahraniční pobyty, elektroniku a spotřebiče, sportovní vybavení či kosmetiku. Reklamní předměty a zbytečnosti jako klíčenky či kachničky do vany v ní nenajdete.

Soutěže pro nejlepší a tipování

Sběr bodů, soutěže o zájezd či tipování klientů. Možností motivace je na portále přehršel. Každý sbírá body za prodané produkty, nicméně abychom je popostrčili, nejlepší z nich odměníme navíc. No a pokud někdo nemůže produkt prodat, může zákazníka "přihrát" kolegovi. O odměnu se pak podělí.

Penetrační testy a podpora

Aplikace každoročně prochází penetračními testy, ctí bankovní organizační strukturu a drží se dle přání klienta Top Ten bezpečnostních doporučení od OWASP. Součástí projektu je také podpora s reakční dobou do 8 hodin a provoz a monitoring serverů, na kterých aplikace běží.

Seznam přání a plnění plánu

Každý si může tvořit svůj seznam přání a přidávat do něj vytoužené odměny. Zároveň si může tvořit svůj prodejní plán a upravovat ho dle toho, které bankovní produkty zrovna letí. Plnění plánu, umístění v žebříčku, stav bodů a svého seznamu přání má zaměstnanec k dispozici kdykoli v reálném čase.

Během let se pro nás Elasticr stal nejen dodavatelem portálu Bodovka, ale především spolehlivým partnerem. Toto v dnešní době bohužel není standardem, a právě o to více si nastavené spolupráce vážím. Velmi oceňuji proaktivnost kolegů a skvělou přátelskou komunikaci.

David Veselý
Vzdělávání a motivace ČSOB

S bankou spolupracujeme již několik let a partnerství si velmi vážím. Líbí se mi, že klient nám své potřeby na projektu předává jasně a včas, řešení však nechává na nás. Oceňuji také pružnou komunikaci, která nemusí být u velkých subjektů samozřejmostí.

Jan Prokeš
Ředitel Elasticr
Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku