Analýza - Návrh řešení - Design - Kódování - Vývoj

Bodovka.eu

Kompletně na míru jsme vytvořili motivační portál Bodovka pro více než 12 000 zaměstnanců České pošty.

Bodovka v kostce

Bodovka je uzavřený systém, který připomíná e-shop pouze vzdáleně. A to pouze tím, že obsahuje katalog odměn. Bodovka je informačním mostem mezi manažery a zaměstnanci České pošty. Najdete v ní e-learning, informace o bankovních produktech, tvorbu prodejního plánu, reporting, žebříčky či certifikace. Aplikace podléhá přísným bankovním pravidlům kolem bezpečnosti a klient má také zasmluvněné SLA na podpoře a údržbě serverů.

Co potřeboval klient vyřešit

Primárním cílem bylo zvýšit aktivitu zaměstnanců v prodávání produktů skupiny ČSOB. A patřičně je za to odměnit. Problémové bylo předávání informací a produktových změn od manažerů k zaměstnancům a pobočkám. Důležité bylo také centralizovat veškeré vzdělávání na jedno místo, jelikož know-how je pro úspěšnost prodeje klíčové. V neposlední řadě klient narážel na kapacitu vlastního IT oddělení, které nemělo prostor portál vytvořit a spravovat.

Na co jsme s klientem pyšní

Kompletní propojení s ERP ESO9

Snížení nákladů na vzdělávání

Přímo v aplikaci si mohou zaměstnanci zkoušet cvičné testy, stahovat e-booky nebo třeba zdokonalovat obchodní dovednosti. Součástí e-learningu jsou i aktuální produktové novinky, srovnání s konkurencí a směrnice k daným produktům. Vzdělávání je k dispozici online kdykoli pro každého.

Více než 25 cenových pravidel

Reporting a data pro manažery

A nejen pro ně. Manažeři mohou sledovat plnění plánu konkrétní pobočky i jednoho zaměstnance. Vidí, co a jak prodávají a mohou plány dle toho upravovat. Stejně tak zaměstnanec má k dispozici statistiky svých prodejů a plnění svého plánu, který si předtím sestavil a určil.

Jednoduché opakované nákupy

Pestrá nabídka odměn

Chtěli jsme, aby odměny v Bodovce stály za to. Zaměstnanci mohou za nasbírané body kupovat zážitkové poukazy, zahraniční pobyty, elektroniku a spotřebiče, sportovní vybavení či kosmetiku. Reklamní předměty a zbytečnosti jako klíčenky či kachničky do vany v ní nenajdete.

Multiměnovost a Dropshipping

Soutěže pro nejlepší a tipování

Sběr bodů, soutěže o zájezd či tipování klientů. Možností motivace je na portále přehršel. Každý sbírá body za prodané produkty, nicméně abychom je popostrčili, nejlepší z nich odměníme navíc. No a pokud někdo nemůže produkt prodat, může zákazníka "přihrát" kolegovi. O odměnu se pak podělí.

Měrné jednotky a ceny doprav

Penetrační testy a podpora

Aplikace každoročně prochází penetračními testy, ctí bankovní organizační strukturu a drží se dle přání klienta Top Ten bezpečnostních doporučení od OWASP. Součástí projektu je také podpora s reakční dobou do 8 hodin a provoz a monitoring serverů, na kterých aplikace běží.

Propojení s pobočkami

Seznam přání a plnění plánu

Každý si může tvořit svůj seznam přání a přidávat do něj vytoužené odměny. Zároveň si může tvořit svůj prodejní plán a upravovat ho dle toho, které bankovní produkty zrovna letí. Plnění plánu, umístění v žebříčku, stav bodů a svého seznamu přání má zaměstnanec k dispozici kdykoli v reálném čase.

4,5 hodiny

prům. doba přiřazení úkolu na podpoře

99,99%

uptime aplikačních serverů

12 000+

zapojených zaměstnanců

10 000+

odměn v katalogu

Obrazovky projektu Bodovka
Během let se pro nás Elasticr stal nejen dodavatelem portálu Bodovka, ale především spolehlivým partnerem. Toto v dnešní době bohužel není standardem, a právě o to více si nastavené spolupráce vážím. Velmi oceňuji proaktivnost kolegů a skvělou přátelskou komunikaci.
David Veselý, Vzdělávání a motivace ČSOB
David Veselý
Vzdělávání a motivace ČSOB
S bankou spolupracujeme již několik let a partnerství si velmi vážím. Líbí se mi, že klient nám své potřeby na projektu předává jasně a včas, řešení však nechává na nás. Oceňuji také pružnou komunikaci, která nemusí být u velkých subjektů samozřejmostí.
Jan Prokeš, ředitel Elasticr
Jan Prokeš
ředitel Elasticr