Novinky v e-commerce

Martin Prokeš (Markethink Day): Copywriting bez předehry

Jak psát lepší texty pro svůj web, e-shop nebo Facebook? Proč se soustředit na užitek produktu, nikoli jeho vlastnosti? Jaký má copywriting a obsah vliv na brandbuilding nebo vztahy se zákazníky? Těmto otázkám a mnoha dalším se na nedávném Markethink Day věnoval Martin Prokeš, naše druhé želízko v ohni, ve své přednášce Copywriting bez předehry. Záznam přednášky a prezentaci najdete v článku.


Jan Prokeš (Markethink Day): Máte v mozku nákupní tlačítko?

Máte v mozku nákupní tlačítko? Funguje zelené lépe než červené? Rozhodujete se při nákupu nevědomě nebo racionálně? A jaké proces v mozku během nákupu a sledování reklamy probíhají? Přesně těmto otázkám se na nedávném Markethink Day, první vysočinské celodenní konferenci o marketingu, kterou jsme organizovali v našem Hubbr Coworkingu, věnoval ve své přednášce náš CEO Honza Prokeš. Záznam přednášky, prezentace a bonusy najdete v článku. 


Developer Day 2018: Zase jsme byli u toho

Rok se s rokem sešel. V kalendáři tučně svítilo datum 20. října 2018 a to znamenalo jediné. Druhý ročník vývojářské mini-konference v našem Hubbr Coworkingu je tady. Developer Day 2018 jsme opět (logicky) podpořili z pozice hlavního partnera. Super zprávou je, že oproti minulému roku, jsme v tom ale nezůstali sami (děkujeme). Díky tomu mohl být letošní ročník o něco vymazlenější. 10 přednášek, z toho 8 opět od odvážlivců, kteří programují na Vysočině (nebo odsud alespoň pochází). Zbylé 2 koně jsme si tentokrát vypůjčili z Prahy z komunity pehápkářů. Vše podstatné, včetně fotek a záznamů přednášek, najdete v reportu.


Případovka: Jak nám Bidding Tools snížil PNO až o 78 %

V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic. Kdo není vidět, neprodává. Kdo nebiduje, jako by nebyl. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit šanci prodeje. A proto tu dnes máme případovku nástroje Bidding Tools, který jsme nasadili u našeho klienta HodinkyEgo. Jak to šlape? Pojďme se na to podívat.


Novinky v Elasticr: Jak uspět s cross-sellingem

Už to bude téměř měsíc, kdy se na blogu objevila novinka z naší vývojářské dílny. Za tu dobu jsme však vypustili do platformy několik novinek. Nadešel tedy nejvyšší čas si blíže představit (zatím) jeden nový modul. Je jím robustný modul pro cross-sell, tedy prodej souvisejících produktů. V článku se vcelku důkladně podíváme na principy cross-sellu, některé studie, best practices ale i na podobu právě našeho Elasti.cr modulu. Jeho součástí je jak podpora prodeje doplňujících produktů při vložení do košíku na e-shopu, tak i automatická e-mailová komunikace po nákupu. Pojďme se tedy cross-salu obecně a novému modulu podívat na zoubek pěkně zblízka.


Odebírejte novinky z e-commerce