Novinky v e-commerce

Případovka: Jak nám Bidding Tools snížil PNO až o 78 %

V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic. Kdo není vidět, neprodává. Kdo nebiduje, jako by nebyl. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit šanci prodeje. A proto tu dnes máme případovku nástroje Bidding Tools, který jsme nasadili u našeho klienta HodinkyEgo. Jak to šlape? Pojďme se na to podívat.


Novinky v Elasti.cr: Jak uspět s cross-sellingem

Už to bude téměř měsíc, kdy se na blogu objevila novinka z naší vývojářské dílny. Za tu dobu jsme však vypustili do platformy několik novinek. Nadešel tedy nejvyšší čas si blíže představit (zatím) jeden nový modul. Je jím robustný modul pro cross-sell, tedy prodej souvisejících produktů. V článku se vcelku důkladně podíváme na principy cross-sellu, některé studie, best practices ale i na podobu právě našeho Elasti.cr modulu. Jeho součástí je jak podpora prodeje doplňujících produktů při vložení do košíku na e-shopu, tak i automatická e-mailová komunikace po nákupu. Pojďme se tedy cross-salu obecně a novému modulu podívat na zoubek pěkně zblízka.


Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

16-17. března se Průmyslový palác v Holešovicích promění na centrum českého e-commerce. Po minulém úspěšném ročníku v Českých Budějovicích se do Prahy totiž stěhuje veletrh E-shop summit a expo. Holešovickou halu na dva dny ovládnou e-shopisti, marketingové agentury, e-shopové platformy, logistické společnosti a v neposlední řadě i desítky řečníků na pódiu. A Elasti.cr se na Expo podívá jako vystavovatel také. Chceme se s vámi bavit o vašem internetovém podnikání a pomoci vám s tím, co vás pálí. Na co vše se můžete na Expu těšit a jak získat 20% slevu na veškeré vstupné?


Novinky v Elasti.cr: E-mailová segmentace je tu!

Stalo se vám někdy, že jste si koupili třeba novou ledničku a už pár dní na to vám chodily newslettery s výzvou, ať si koupíte další? Já nevím jak vy, ale mám pocit, že ledničku si kupuje člověk jen jednou za dlouhou dobu. Dává proto smysl, aby vám hned někdo tlačil podobnou nabídku? Asi ne... Polovina lidí podobný SPAM začne rychle nesnášet. Ta druhá polovina okamžitě kliká na magické tlačítko "Odhlásit odběr." A je to. Právě jste pár e-maily přišli o kontakt a potencionálního dlouhodobého zákazníka.

A to stačilo zákazníka jen neotravovat. Jak? Ideálně použitím e-mailové segmentace. Ta je mimojiné od teď dostupná jako nový modul v naší platformě.


UXák Vojtěch Mareš: Nenuťte zákazníky přemýšlet...

V rámci představení našeho Elasti.cr týmu, který se stará o vývoj, marketing, logistiku a provoz e-shopů na míru, se dnes podíváme na zoubek dalšímu nezbytnému členovi. Dnes na skok s UX (User Experience) specialistou Vojtěchem Marešem. UX designer, trochu analytik a konzultant v jedné osobě nám prozradí o čem často skloňované UX je. Dozvíte se, že se vlastně jedná o několik disciplín nacpané v jedné zkratce. Vojta také prozradí, jak přistupuje k zadání od našich klientů.


Odebírejte novinky z e-commerce