Novinky: Release notes 11/2025
Listopadové novinky v Elasticr WMS přinášejí podporu cizích měn na dodacích listech, cílené push notifikace v terminálu, individuální nastavení exportů, sledování historie zásob, automatizovanou prodlevu pro zálohové faktury nebo pokročilé řazení produktů na e-shopu.
Podpora cizích měn na dodacích listech přijatých
Při tvorbě dodacích listů si nově můžete zvolit libovolnou cizí měnu (např. EUR, USD, PLN). Elasticr automaticky položky přepočítá dle aktuálního směnného kurzu ČNB či dle kurzu, který si nastavíte.
Push notifikace v terminálu
Zavádíme zcela novou funkci Push notifikací. Nastavením ve workflow se spouští odeslání okamžitých upozornění na nové úkoly a změny (např. Nová objednávka, Příjem z dodacího listu), které se skladníkům zobrazí přímo v mobilním terminálu.
Notifikace lze cílit pouze na konkrétní lokaci a typy zobrazovaných zpráv si mohou uživatelé sami nastavit.
Export dat: CSV dle zobrazených sloupců v dokumentech
Nově exportovaný soubor obsahuje pouze ty sloupce, které máte nastavené a zobrazené ve výpisu dokumentů (např. faktur nebo objednávek).
Individuální nastavení obsahu při exportu PDF dokumentů
Nyní můžete pomocí jednoduchých zaškrtávacích polí nastavit , které informace se zobrazí na PDF exportech faktur, objednávek a dalších dokladech.
Lze také přidat například podpisové pole pro jméno zákazníka a operátora, případně jen libovolný text nebo poznámku, které se do PDF exportu propíší.
Filtrace účetních zásob k libovolnému datu
Nově si můžete vyfiltrovat přehled účetních zásob, a to k jakémukoli datu v minulosti. Získáváte tak rychlé porovnání stavu zásob mezi různými účetními obdobími.
Data z přehledu můžete následně exportovat do CSV pro další analýzu a práci.
Automatická tvorba zálohové FA s časovou prodlevou
Po přijetí objednávky Elasticr odloží automatické vytvoření Zálohové FA např. o 72 hodin. Prodleva dává vám či zákazníkovi dostatečný čas na úpravu nebo drobnou změnu objednávky, aniž byste museli řešit storno, úpravu či opětovné vystavení daň. dokladu.
Prodlevu, po které se má faktura vytvořit, si můžete libovolně nastavit.
Řazení produktů v kategoriích e-shopu
Rozšířili jsme možnosti řazení produktů v kategoriích e-shopu. Místo řazení podle defaultních kritérií (např. ceny) lze nyní nastavit navíc řazení produktů dle:
- libovolné výkonnostní metriky (KPI) - obrátkovost produktu, četnost nákupu aj.
- libovolných parametrů - např. od nejmenšího, největšího, nejširšího, dle značky A-Z aj.