Klíčové body realizace
Kompletní propojení s ERP ESO9
Klient vše eviduje a upravuje v informačním systému, tato data se automaticky posílají a propisují do e‑shopu. Jedná se především o produkty, skladové zásoby, stavy objednávek, cenová pravidla pro odběratele a další.
Více než 25 cenových pravidel
Klient intenzivně pracuje se svými odběrateli. Těm dává ceny například dle objemu nákupu či typu spolupráce. Na základě pravidel vidí na e‑shopu odběratel pouze své ceny produktů a doprav, které mohou být odlišné od většího (či menšího) odběratele.
Jednoduché opakované nákupy
Řada odběratelů nakupuje vesměs totožné zboží v pravidelných intervalech. A pokaždé klikat nákup znovu by je akorát otrávilo. Uživatelé tak mohou ze svého profilu lehce předešlé nákupy (celé, nebo jen konkrétní produkty) na pár kliků zopakovat a objednat znovu.
Multiměnovost a Dropshipping
Vedle korun operuje e‑shop také v eurech. Kromě běžných online plateb mohou zákaznici platit i na zálohovou fakturu. Přeprodejci využívají dropshipping, díky kterému Mateza posílá jménem přeprodejce zboží rovnou k jeho koncovým zákazníkům.
Měrné jednotky a ceny doprav
Sortiment je často atypický rozměry či váhou. U řady zboží musí zákazník uvést velikost, v jaké chce produkt doručit (řemeny, těsnění...). Cena dopravy se proto počítá vždy individuálně dle typu, hmotnosti a velikosti zboží v objednávce.
Propojení s pobočkami
Mateza má 3 pobočky (Havlíčkův Brod, Jihlava, Brno). Ty slouží také jako sklady, dílny a servis. Kromě osobního odběru si mohou zákazníci zboží na pobočce nezávazně rezervovat. E‑shop vždy zobrazuje reálnou skladovost zboží na každé pobočce.
Užší spolupráce od poloviny roku 2018
V červenci roku 2018 jsme se s klientem domluvili na užší spolupráci. Z dodavatele technologického řešení se z nás stal plnohodnotný partner pro klientův e‑commerce. Pod svá křídla jsme převzali výkonnostní marketing, srovnávače a SEO optimalizaci. V rámci čtvrtletních budgetů řešíme výkon e‑shopu, jeho optimalizaci a rozvoj.
Na co jsme s klientem po roce pyšní
nárůst meziročního obratu – ukázat graf
nárůst v hodnotě objednávky – ukázat graf
nárůst v počtu prodaného zboží – ukázat graf
spokojených zákazníků na Heurece
průměrná doba dodání zboží
zvýšení konverzního poměru
Spolupráce vždy probíhala bezchybně. Elasticr tým se vždy snaží najít a poté uvést do praxe takové řešení, které nám bude s ohledem na náš záměr a potřeby našich zákazníků nejvíce vyhovovat.

Spolupráce si neskutečně vážím. Domluva je vždy bezproblémová, cítím plnou důvěru při rozvoji e‑shopu a jasnou vizi, kam Matezu posouvat dál. Ať už jde o procesy, obchod, e‑shop či marketing.

