Mateza
Z původně rodinné firmy založené na přelomu 90. let se stal přední prodejce a výrobce strojních součástí. Pro firmu Mateza od roku 2014 rozvíjíme robustní B2B i B2C e-shop, který dnes patří mezi hlavní obchodní kanály společnosti.
Klíčové body realizace
Kompletní propojení s ERP ESO9
Klient vše eviduje a upravuje v informačním systému, tato data se automaticky posílají a propisují do e-shopu. Jedná se především o produkty, skladové zásoby, stavy objednávek, cenová pravidla pro odběratele a další.
Více než 25 cenových pravidel
Klient intenzivně pracuje se svými odběrateli. Těm dává ceny například dle objemu nákupu či typu spolupráce. Na základě pravidel vidí na e-shopu odběratel pouze své ceny produktů a doprav, které mohou být odlišné od většího (či menšího) odběratele.
Jednoduché opakované nákupy
Řada odběratelů nakupuje vesměs totožné zboží v pravidelných intervalech. A pokaždé klikat nákup znovu by je akorát otrávilo. Uživatelé tak mohou ze svého profilu lehce předešlé nákupy (celé, nebo jen konkrétní produkty) na pár kliků zopakovat a objednat znovu.
Multiměnovost a Dropshipping
Vedle korun operuje e-shop také v eurech. Kromě běžných online plateb mohou zákaznici platit i na zálohovou fakturu. Přeprodejci využívají dropshipping, díky kterému Mateza posílá jménem přeprodejce zboží rovnou k jeho koncovým zákazníkům.
Měrné jednotky a ceny doprav
Sortiment je často atypický rozměry či váhou. U řady zboží musí zákazník uvést velikost, v jaké chce produkt doručit (řemeny, těsnění...). Cena dopravy se proto počítá vždy individuálně dle typu, hmotnosti a velikosti zboží v objednávce.
Propojení s pobočkami
Mateza má 3 pobočky (Havlíčkův Brod, Jihlava, Brno). Ty slouží také jako sklady, dílny a servis. Kromě osobního odběru si mohou zákazníci zboží na pobočce nezávazně rezervovat. E-shop vždy zobrazuje reálnou skladovost zboží na každé pobočce.