Novinky v e-commerce

Novinky z Elasticr: Propojíme vás s ERP ABRA Gen

ERP neboli podnikové informační systémy zjednodušují řízení firmy, odbourávají nudnou a nákladnou administrativu, šetří čas a shromažďují informace na jednom místě. Dobře integrovaný informační systém (dále ERP) si automaticky dokáže s e-shopem předávat informace o účetnictví, objednávkách, zásobách či třeba zákaznících. Dnes se podíváme na služby informačního systému ABRA Gen, na který je Elasticr e-shop také napojen.


Expedujte jednodušeji: Na Elasticr nově Balikobot.cz

Expedice objednávek je pro e-shopy často poněkud problémovou nebo zmatečnou činností, která navíc obsahuje spoustu kroků. Představte si ale, že tu je služba, která vám umožní expedovat veškeré objednávky na pár kliků myší. I proto jsme pro Elasticr e-shop vyvinuli podporu služby Balíkobot.cz, která celý proces expedice značně automatizuje, usnadňuje a zpřehledňuje. V čem jsou hlavní výhody Balikobotu a jak to funguje?


Podpořili jsme vývojářskou konferenci Developer Day

V sobortu, 21.10. se na Vysočině položil základní kámen nové tradici. V Hubbr Coworkingu proběhla vývojářská mini-konference Developer Day, kterou jsme podpořili jak účastí, tak z pozice generálního partnera. Na konferenci se představilo celkem 9 speakerů ze všech koutů z Vysočiny, včetně našich 2 želízek v ohni z Elasticr. Tím byl Developer Day zároveň jako konference ojedinělý. O program se postarali pouze firmy, freelanceři a spolky působící v našem kraji. Konference se zúčastnili programátoři všech úrovní a někteří do Hubbr Coworkingu dorazili i z Brna, Pardubic či Hlinska. Čekal na ně nejen nadupaný program, ale vstup, oběd i občerstvení s afterparty zdarma. Proč to bylo tak super? To se dozvíte v článku...


Začínáme s e-mail marketingem (díl 2.): 5 chyb, které ničí váš e-mailing

V prvním díle seriálu o e-mailingu jsme si řekli něco o tom, co to e-mail marketing je, jaké jsou jeho výhody a k čemu by vám měl pomoci. V tomto díle se nedozvíte, jak perfektní e-mail napsat, protože takových receptů a návodů by mohlo být stovky. V tomto díle se podíváme na e-mail marketing trochu jinak. Zaměříme se na to, čím váš e-mail marketing brzdíte a pomalu i ničíte. V kontrastu zmíněných chyb vám pak bude naprosto jasné, na co byste si měli dát pozor a jak přistupovat k e-mail marketingu správně.


Začínáme s e-mail marketingem (díl 1.): Proč se e-mailing vyplatí?

Strohá definice e-mail marketingu by klidně mohla znít jako: "Hromadné rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv různým příjemcům, kteří nám k tomu dali obchodní souhlas." E-mail marketing však není o počtu získaných e-mailových adres, ani o tom, že pošlete týdně 10 prodejních nabídek a už vůbec k němu nemůžeme přistupovat třeba jako k Facebooku. Dnes naťukneme jak nad e-mail marketingem přemýšlet, k čemu slouží a jaké jsou jeho hlavní výhody.


Odebírejte novinky z e-commerce