Novinky v e-commerce

Začínáme s e-mail marketingem (díl 2.): 5 chyb, které ničí váš e-mailing

V prvním díle seriálu o e-mailingu jsme si řekli něco o tom, co to e-mail marketing je, jaké jsou jeho výhody a k čemu by vám měl pomoci. V tomto díle se nedozvíte, jak perfektní e-mail napsat, protože takových receptů a návodů by mohlo být stovky. V tomto díle se podíváme na e-mail marketing trochu jinak. Zaměříme se na to, čím váš e-mail marketing brzdíte a pomalu i ničíte. V kontrastu zmíněných chyb vám pak bude naprosto jasné, na co byste si měli dát pozor a jak přistupovat k e-mail marketingu správně.


Začínáme s e-mail marketingem (díl 1.): Proč se e-mailing vyplatí?

Strohá definice e-mail marketingu by klidně mohla znít jako: "Hromadné rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv různým příjemcům, kteří nám k tomu dali obchodní souhlas." E-mail marketing však není o počtu získaných e-mailových adres, ani o tom, že pošlete týdně 10 prodejních nabídek a už vůbec k němu nemůžeme přistupovat třeba jako k Facebooku. Dnes naťukneme jak nad e-mail marketingem přemýšlet, k čemu slouží a jaké jsou jeho hlavní výhody.


Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Většina firem dělá e-mail marketing zastaralým a neefektivním způsobem. Posílají nudné newslettery, které spíše obtěžují, než aby se na ně odběratele těšili. Přijďte se naučit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak jej dělat tak, aby vaše e-maily odběratele bavily a aby také lépe prodávaly. Jakub Čižmař proškolil přes 200 klientů. Do havlíčkobrodského coworking centra Hubbr za námi přijede až z Ostravy.




Odebírejte novinky z e-commerce