Vyřešíme skladové hospodářství vašeho e‑shopu jednou pro vždy

Vyřešíme skladové hospodářství vašeho e‑shopu jednou pro vždy

Zrychlíme expedici objednávek, zpřehledníme stav a pohyb zboží, zminimalizujeme chybovost skladníků a automatizací procesů vám ušetříme spoustu času i nákladů.

Každý majitel e-shopu (bohužel) dobře ví, jaké to je mít chaos na skladu

Zboží se hledá, ztrácí, kazí, skladníci chybují, expedice drhne a zákazník nadává. A vy? Vám tečou nervy, peníze a cenný čas, který chcete věnovat byznysu, nikoliv požárům na skladu.

Nejčastější příznaky NEŘÍZENÉHO skladu, poznáváte v něčem i ten váš?

Často hledáte zboží a skladujete chaoticky, náhodně a pokaždé jinam. Pohyb zboží je netransparentní.

Přesně nevíte, kde (a co) máte skladem, co vám chybí, co vám zrovna přišlo a co lze expedovat.

Děláte hodně ručně - od objednávek zboží, přes doklady, kontrolu zboží, komunikaci se zákazníky.

Nehraje vám expedice, protože skladníci bloudí, dělají chyby, nejsou efektivní a nosí sklad v hlavě.

Jste zavaleni papíry místo toho, abyste skladové i účetní doklady generovali a automatizovali.

Nemáte data, abyste se mohli dobře rozhodovat, reagovat na situaci a maximalizovali váš zisk.

Děsí vás vratky, reklamace, storna, refundace plateb, inventura a další nutné procesy na skladu.

Stojí vás hodně lidi - máte jich víc, než by bylo optimální a k tomu trvá každého dlouho zaučit.

I vy můžete skladovat bezchybně, jednodušše a v klidu

Už nikdy nepošlete modré Lko místo XLka jen proto, že v regálu vypadají stejně. Konec hledání zboží. Konec běhání po skladu s papírem v ruce. Konec řízení skladu na koleni. Zkrátka konec zdržování se věcmi, které by se měly ve skladu zařidt sami a bez chyb.
 

Vyřešte skladování e-shopu jednou provždy díky Elasticr WMS

Elasticr WMS je jediný skladový systém šitý přímo pro e-shopaře. Hlídá zásoby, řídí skladníky, sleduje zboží, objednává dopravu, generuje doklady a mnoho dalšího.

Stovkou funkcí zajišťuje, abyste už nikdy ve skladu nedělali více než je nezbytně nutné a měli více času, peněz i energie na rozvoj e-shopu.

Výhody ŘÍZENÉHO skladu pocítíte okamžitě

To, co jste dříve dělali ručně hodiny, se dnes může dít samo nebo na 1 klik. Takže se můžete vy i vaši kolegové věnovat důležitější práci a ne věcem, které jen zdržují a nic vám nevydělají.

✔️ 100% přehled nad pohybem zboží

Vždy přesně víte, co-kde-kdy-jak máte skladem, jaké zboží vám chybí, co vám právě přišlo, co je objednáno u dodavatele a co jste právě odeslali.

✔️ Efektivní skladníci, kteří nechybují

Skladníci nemusí přemýšlet. Ať už jde o příjem nebo expedici, systém je vede krok za krokem, neustále vše kontroluje a nedovolí jim udělat chybu.

 

✔️ Blesková expedici objednávek

Zákazník nečeká, skladník totiž nehoubaří. Vždy jde pro žboží nejrychlejší cestou a systém ho nenechá udělat chybu. Štítek k dopravci vytisknete na 1 klik.

✔️ Úspora času a peněz na režii

Systém hlídá zásoby, objednává zboží, tvoří doklady, komunikuje se zákazníky a mnoho dalšího. A vy? Vy děláte jen to, co dává smysl.

 

✔️ Pokryjeme distribuci od A do Z

Vyřešíme všechny procesy distribuce. Od objednávky u dodavatele, závozu, příjmu a naskladnění, přes transfery mezi sklady a pobočkami, až po expedici a reklamace.

✔️ Úspora na lidech & škálovatelnost

Spolu se zvýšenou efektivitou se nese i potřeba méně zaměstnanců. A až vyrostete nebo naberete brigádníky, stačí jim dát do ruky skener a fungují do 10 minut.

Z distribuce uděláme vaši přednost a konkurenční výhodu

👇 Dnes to možná máte takhle...

  • Víte co vás na skladu štveale nemáte čas nebo chuť to sami řešit.
  • Jste profík v oboru, ale s procesy narážíte a nemáte se s kým poradit.
  • Nechcete drahý vývoj od píky ani krabici, do které se má vejít každý.
  • Vyrostli jste (nebo chcete) a dát do pucu procesy je další logický krok.
  • Jste přehlceni kopou nástrojů, doplňků a systémů, kde každý dělá něco.

🚀 A takhle to budete mít

✔️ Celý proces změny táhneme my a vy tak máte dost času na byznys.

✔️ Pečují o vás odborníci, kteří vás procesy provází a příchází s řešením.

✔️ Máte sice hotový systém, který ale funguje na míru vašemu e-shopu.

✔️ Místo spousty nástrojů a doplňků máte 1 systém, který řeší sklad od A do Z.

✔️ Škálujete byznys a místo toho, aby vás procesy brzdily, tak vám pomáhají.

Pár střípků ze samotného WMSka

  • Generování faktur, dodáků, výdejek, dobropisů, uzávěrek...
  • Propojení s dopravci, tvorba dávek, tísk štítků na 1 klik
  • 100% traceability zboží, evidence šarží, sériových čísel...
  • Flexibilní strategie skladování (FEFO, FIFO, LIFO...)
  • Libovolné rozdělení skladu (dle obratkovosti, legislativy, jakosti...)
  • Snadná obsluha a přístup 24/7 z PC, tabletu, mobilu i skeneru
  • Neomezená kooperace - klidně 10 skladníků na jednom příjmu

Elasticr WMS nám pomáhá v optimalizaci procesů dohnat dobu. Starý systém spoléhal na paměť kolegů na skladě, což mělo za následek delší čas zaučení nováčků a větší šanci na záměnu zboží. 

Jsme aktuálně možná ani ne v půli cesty naší spolupráce, ale i tak už vidíme první pozitivní dopady na každodenní business.

Jaroslav Lachman
Purchasing Director, Ingredi Europa

Jsme připraveni na všechny vaše požadavky

Skladové hospodářství ušité přímo pro váš e‑shop

Zdaleka to není jen o nástroji, získáváte hlavně naše know-how

Skladovou džunglí vás provedeme od začátku do konce. Provedeme audit skladu - zjistíme, co vám funguje, co vás trápí a co vlastně potřebujete.

Následně navrhneme to nejlepší řešení přímo pro váš e-shop a distribuci, zatímco VY se budete v klidu nadále věnovat byznysu.

WMS napojíme v libovolné hloubce na jakékoliv e‑shopové řešení

Přenos dat & napojení na jakékoliv e-shopové či účetní řešení

My se přizpůsobíme vám, ne naopak. Elasticr WMS disponuje API a napojíme ho tedy na jakýkoliv informační/účetní systém či e-shopové řešení. Míra integrace je pouze na vás, standardně se jedná například o:

  • Přenos objednávek mezi systémy
  • Přenos či tvorba faktur a dobropisů
  • Přenos skladovky do e-shopu/ERP
  • Napojení na dodavatele, výrobce a marketplaces

Naše logistické centrum poskytuje outsourcing logistiky mnoha e‑shopům a projektům. Jsem rád za spolupráci s kolegy z Elasticru, kteří bez problémů reagují na jakýkoli vývoj a hledají s námi cesty, jak procesy ve skladu zefektivnit a automatizovat.

Milan Resl
Ředitel obchodu, Fullfilment Ergotep
Kromě softwaru zajistíme i veškerý hardware a infrastrukturu

Kromě softwaru zajistíme i veškerý hardware a infrastrukturu

Stejně jako se nebudete muset starat o vymýšlení procesů, nebudete hledat ani dodavatele na hardware. V rámci realizace zajistíme také veškeré potřebné vybavení.

  • prezentace variant a testování produktů
  • zasíťování skladu a pokrytí WiFi
  • dodání tiskáren a ručních skenerů
  • nastavení a montáž na místě

Třešničky na dortu, které jsou u nás samozřejmostí

Žádné licenční poplatky

Používáme open-source, technologie je tedy ZDARMAnečekají vás žádné poplatky za licence v desítkách tisíc.

Novinky a aktualizace ZDARMA

Elasticr WMS aktualizujeme i několikrát týdně. Nejnovější verzi a všechny nové fičury získáte vždy ZDARMA.

Provoz v cloudu 24/7

Nic si neinstalujete. Vše běží 24/7 jako web aplikace na našich serverech a za provoz 100% zodpovídáme my.

 

Prvotřídní bezpečnost

Bezpečnost nebereme na lehkou váhu. Díky dlouholeté práci pro banku aplikace pravidelně prochází penetračními testy.

Skladovou džunglí vás provedeme od začátku do konce

Jsme váš partner, nikoliv jednorázový dodavatel. Vždy víte, kde se nacházíte, na čem děláme a co vás čeká. Projekťáka máte na dosah 1 telefonu či e-mailu.

Jak probíhá implementace WMS na míru

Vývoj WMS se snažíme vždy přizpůsobit na míru vašemu skladu a potřebám. Jsme připraveni vám pomoci vše zanalyzovat a navrhnout nejlepší řešení.

1.

Seznámení & audit skladu ZDARMA

Zjistíme co-proč-jak děláte, co vám (ne)funguje a co vám pomůže. Uděláme ZDARMA audit skladu a celé WMS vám ukážeme

2.

Nabídka, zadání & plán

Jdeme v analýze do hloubky. Následně navrhujeme řešení všech procesů šité na míru vašemu provozu. Výsledkem je jasné zadání, náročnost plán a nabídka.

3.

Implementace WMS na skladu

Celé WMS u vás oživujeme, napojujeme a nastavujeme. Provoz vám nijak neomezíme, pravidelně se scházíme a většinu zvládneme online.

4.

Spuštění & zaškolení

Předáváme plně nastavené funkční WMS včetně terminálů. Samozřejmostí je zaškolení zaměstnanců, neustálá podpora a možnosti rozvoje.

Časté otázky a odpovědi

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy, které na nás máte.

Co je hlavní výhoda vašeho WMS?

Systém vyvíjíme pro e-shopy, nikoli pro průmyslové haly či Kaufland. Díky tomu je „lehký“ a nenese si s sebou zbytečnou robustnost, kterou v e-commerce nevyužijete. Eliminujeme psaní, ruční úkony, neefiktivitu a zbytečné chyby spojené s NEřízeným skladem. Oproti tomu nabízíme libovolně nastavitelné workflow procesů, které zvýší efektivitu ve všech oblastech distribuce vašeho e-shopu.

Jaké všechny procesy v distribuci řešíte?

Distribuci e-shopu řešíme od A do Z. Tedy od objednávky zboží u dodavatele, závozu, příjmu a naskladnění, přes transfery mezi sklady a pobočkami, kompletaci objednávek a expedici, až po reklamace, vratky a storna.

Jedná se o krabici či vývoj na míru?

Nikdy nevyvíjíme od píky – to by nedávalo smysl ani vám, ani nám. Elasticr WMS je modifikovatelný systém, nikoli statická krabice. Víme, že každý e-shop je jiný, ať už velikostí nebo procesy, a proto vždy nastavujeme workflow na míru vašemu e-shopu a nebudeme vás my ani systém nutit do funkčností, které nepotřebujete.

Jak dlouho trvá nasazení a kolik stojí?

Dle náročnosti (komplexnost procesů, velikost skladů…) nám implementace obvykle zabere několik týdnu či nižší jednotky měsíců. Finančně se realizace pohybují zpravidla v rozmezí 100 až 500 tisíc Kč.

Budu pravidelně platit za použité technologie?

Nikoliv. Celý systém je je postavený nad open-source technologiemi a nečekají na vás žádné skryté licenční poplatky. Výjimkou je pouze databáze Firebase v ručních terminálech, kde jde o jednotky tisíc ročně.

Budu platit za nové verze systému?

Systém téměř neustále aktualizujeme a přidáváme do něj nové funkčnosti. S každou aktualizací automaticky (a zdarma) dostáváte novou verzi se všemi úpravami či novinkami.

Přes 3 MILIÓNY. Tolik kusů zboží ročně bezchybně uskladníme & doručíme pro naše klienty

Ať už jste B2B, klasický B2C e-shop něbo něco mezi, z řízeného skladu budete těžit okamžitě.

Řízení B2B skladu a distribuce do celé Evropy pro Ingredi Europa

Ingredi Europa dodává specializované příslušenství více než 25 značek po celé ČR a centrální Evropě. Skladuje přes 70 000 kusů 1500 různých druhů zboží a patří mezi distributory příslušenství pro Apple, Samsung, Xiaomi, Ledger či Spigen.

Řízení skladů a vlastního rozvozu objednávek pro Lumax-Nábytek.cz

Lumax-nábytek.cz otevírá tisícům zákazníkům svět moderních interiérů. Klientovi se za pomocí Elasticr WMS kompletně staráme o řízení e-shopových (a showroomových) skladů, řízení vlastního rozvozu objednávek a zadávání zboží do výroby.

Řízení 3500m² fullfilment centra pro e-shopy Tescoma, Hamé či Vileda

Řízení 3500m² fullfilment centra pro e‑shopy Tescoma, Hamé či Vileda

Zajišťujeme provoz logisticekého centra Ergotep, které se stará distribuci více než 20+ e‑commerce projektům včetně velikánů jako jsou Tescoma, Vileda či Hamé.

E-shopový sklad bez chaosu máte na dosah

Kontaktujte nás pro NEZÁVAZNOU ukázku systému a úvodní konzultaci ZDARMA.

Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se do 24 hodin.
Zdeněk Vízek
Key Account Manager