E-shopový sklad vylepšíme k nepoznání
Mějte nad skladem 100% přehled
Vždy přesně víte, co (a kde) máte skladem, jaké zboží vám chybí, co vám právě přišlo a co je objednáno. Evidujeme pozice zboží, sériová čísla či šarže.
Minimalizujte lidskou chybovost
Nenutíme skladníky přemýšlet. Za každým procesem stojí vámi přesně definované workflow, akce a pravidla. Díky tomu minimalizujeme lidské chyby a ruční úkony.
Expedujte rychle a bezchybně
Ruční terminály skladníka vedou přesně tak, aby nic nezapomněl, nebloudil, nechyboval a objednávku vyexpedoval efektivně. Štítek k dopravci tiskne na 1 klik.
Kooperujte díky reaktivitě
Celá aplikace je reaktivní. Je jedno, zda na příjmu pracujete z PC nebo 7 terminálů najednou. Všechny úkony, stavy a data se v systému projeví ihned všem.
Zautomatizujte režijní úkony
Co jde, tak automatizujeme. Nechte systém hlídat skladové zásoby či generovat doklady. Odstraníme nákladnou režii, nošení věcí v hlavě a ruční psaní.
Integrujeme tak, jak potřebujete
Jak řeknete, tak to bude. Jednoduše se napojíme na jakékoli ERP či e-shopové řešení. Vše je pokryté přes API a míra integrace je pouze na vás a vašich potřebách.
Moderní rozhraní, které dokáže používat každý
Na práci v systému nepotřebujete žádný IT background. Aplikace je moderní, příjemná a intuitivní na každodenní obsluhu pro skladníky, manažery a další zaměstnance v distribuci. Je dostupná 24/7 odkudkoliv na jakémkoli zařízení, ať už pracujete na počítači, tabletu nebo s terminálem v terénu. Po implementaci systému všechny proškolíme.
Vyřešte všechny procesy e-shopového skladu
Objednávka zákazníka
Pokud je zboží skladem, jde k expdici. Pokud není, může se automaticky objednat u dodavatele. Je jedno, zda jde o osobní odběr, dopravu či Zásilkovnu. Proces vždy řídí vámi definované workflow tak, jak potřebujete.
Objednávka u dodavatele
Může vznikat například rovnou na základě objednávky zákazníka, ručně, nebo automatizovaně dle vámi určených pravidel jako je třeba minimální množství kusu na skladě či pobočce.
Závoz zboží na sklad
Oproti dodacímu listu pomocí ručních terminálů zkontrolujete, zda vám dodavatel poslal to, co měl. Stejně tak systém ověří, zda dodavatel dodržel ceny platné v době vaší objednávky.
Příjem zboží na sklad
Příjem bude probíhat tak, jak si určíte. Ať už máte sklady rozdělené dle sekcí, značek, šarží nebo druhu sortimentu, terminál vždy skladníkovi řekne, kam zboží patří či kde být nemůže.
Expedice k zákazníkovi
Při expedici ctíme principy FIFO. Ruční terminály skladníka vedou po hale tak, aby nic nehledal. Štítek pro dopravce vytiskne na 1 klik. Zboží lze pickovat klidně pro 10 objednávek najednou.
Reklamace a vratky
Vždy víte, kde reklamace je, kdo ji řeší a v jakém je stavu. Řešíme uznané reklamace a opravné doklady, zasílání zpět k výrobci, předání na servis, storna či odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

Řízení zakázkové výroby a dopravy pro Lumax Nábytek
WMS se stará o kompletní řízení skladu včetně evidence zakázkové výroby a řízení vlastní dopravy. Aplikace obsahuje plánovač denních tras i navigaci. Kurýrům termínály v terénu slouží jako nástroj pro předání zásilky. Díky reaktivitě systému může přesnou lokaci kurýrů a stav denní rozvážky sledovat manažer e-shopu v reálném čase odkudkoli.
Jak nasazení Elasticr WMS probíhá
Nejdříve se poznáme a celé WMS i demo vám představíme. Zodpovíme vám všechny dotazy a zhodnotíme, jak vám dokážeme pomoct.
Přijedeme a zmapujeme vaše sklady i procesy. Následně odhadujeme náročnost, připravujeme nabídku a plán implementace.
Implementace nám zabere několik týdnů až nižší jednotky měsíců. Provoz vám nijak nenarušíme a vše zvládneme online.
Předáváme vám plně napojené WMS na váš e-shop. Spolu s ním i ruční terminály a školení zaměstnanců.
Celý systém je pokrytý přes API a dokážeme ho integrovat na jakékoli standardní ERP či přímo na vaše e-shopové rozhraní.
Míra implementace a role WMS je v každém e-shopu unikátní, proto s vámi integraci budeme řešit vždy individuálně po prvotních konzultacích.


Často vás ještě zajímá
Systém vyvíjíme pro e-shopy, nikoli pro průmyslové haly či Kaufland. Díky tomu je "lehký" a nenese si s sebou zbytečnou robustnost, kterou v e-commerce nevyužijete. Eliminujeme psaní, ruční úkony a zbytečný přenos dat mezi systémy. Oproti tomu nabízíme libovolně nastavitelnéworkflow, které zvýší efektivitu ve všech oblastech distribuce vašeho e-shopu.
Nevyvíjíme pro kažého od píky - to by nedávalo smysl ani vám, ani nám. Snažíme se, aby naše WMS byla platforma, nikoli statická krabice. Víme, že každý e-shop je jiný (velikostí, procesy...) a proto vás nebudeme my ani systém nutit do funkčností, které vám nijak nepomohou.
Ano, systém téměř neustále aktualizujeme a přidáváme do něj nové funkčnosti. S každou aktualizací automaticky (a zdarma) dostáváte novou verzi se všemi úpravami či novinkami.
Nám je to de facto jedno. Celý systém je pokrytý přes API rozhraní, dokážeme ho tedy napojit na jakékoli běžné ERP typu ERP typu ABRA, MoneyS, POHODA, Helios, K2, Vision, SAP a další.
Pomocí API lze napojit váš účetní systém a vše plně automatizovat. Pokud je napojení náročné, lze využít generátor faktur a dobropisů přímo ve WMS. Doklady ze systému lze také hromadně exportovat ve formátu ISDOC.
Dle náročnosti implementace (komplexnost procesů, velikost skladů...) zpravidla zabere nižší jednotky měsíců. Finančně se realizace pohybují v rozmezí 100 až 500 tisíc Kč.
Celý systém běží jako webová aplikace ve vašem prohlížeči dostupná z PC, tabletu, mobilu či terminálu 24/7. Za provoz i bezpečnost zodpovídáme my, vše běží na našich serverech. Podpora je vám k dispozici každý všení den, akutně i o víkendu. Pokud chcete, SLA na podporu s vámi rádi zasmluvníme.
Komu už jsme s distribucí pomohli
odeslaných objednávek za rok
artiklů ročně projde centrem
různých projektů či e‑shopů
velikost skladových prostor
Řízení velkoobchodního rozvozu pro Bovys
Bovys je předním velkoobchodním dodavatelem a tím největším dodavatelem ovoce, zeleniny a mléka do škol v ČR. Sedm dní v týdnu používá přes 80 řidičů naše WMS pro navigaci, plánování rozvozu a zpracování vykládky či vratek na odběrných místech. Zavedení terminálů zefektivnilo rozvoz a eliminovalo nutnost každodenní papírové evidence.
