Marketing a optimalizace e-shopu

Samotný vývoj e-shopu je velká kapitola. Spuštěním to ale nekončí. Proto i po spuštění navrhujeme optimalizace a marketingové aktivity tak, aby výkon e-shopu rostl, a aby naplňoval vytyčené cíle. A jak vám můžeme pomoci? Ukažme si to na 2 názorných požadavcích klientů.

Pomožte nám s marketingem

Máme šikovného markeťáka, který se nám stará o sociální sítě a tvorbu obsahu. Na výkonnostní marketing ale nemáme čas ani know how. Potřebujeme předat správu PPC a zbožáků, vymyslet strategii, zoptimalizovat inzeráty a domluvit se na reportingu. Šlo by to?
VS.

Můžete za nás optimalizovat?

Máme vlastní tým, spravujeme si sociální sítě, obsah i výkonnostní marketing. Máme 2 copywritery, SEO specialistu i grafičku. Chceme ale, abyste v rámci měsíčního budgetu navrhovali optimalizace, které zvýší konverzní poměr a obchodní výkonnost e-shopu.

S čím nejčastěji pomáháme

Zvyšování konverzního poměru

Zvyšování konverzního poměru

Pomocí nástrojů odhalíme místa, kde je možné zvýšit výkon e-shopu, případně jak zákazníkům nákup zpříjemnit a zjednodušit. Navrhneme adekvátní změny a dále hledáme cesty, jak projekt neustále zlepšovat.

A/B testování

A/B testování

Často se nabízí hned několik možných řešení a vylepšení. Díky A/B testování ověřujeme, které změny přináší projektu nejlepší výsledky. A/B testování nám umožňuje efektivně posouvat výkon e-shopu kupředu.

Audit a správa PPC

Audit a správa PPC

PPC reklamy jsou dobrým sluhou, ale mohou být také zlým pánem. Zanalyzujeme stav vaší inzerce a navrhneme úpravy. Inzeráty pravidelně sledujeme a optimalizujeme tak, aby byl poměr cena:výkon co nejlepší a výkon rostl.

Správa agregátorů

Správa agregátorů

Pro většinu e-shopů jsou srovnávače typu Heureka či Zboží téměř nutností. Na základě analýzy segmentu a požadavků z obchodu určíme optimální strategii. A to tak, abysme klíčové produkty propagovali co nejefektivněji.

SEO a tvorba obsahu

SEO a tvorba obsahu

Zjistíme co a jak zákazníci ve spojitosti s vaším produktem hledají. Připravíme obsahovou strategii a pomůžeme i s jeho tvorbou. Díky relevantnímu obsahu si uživatelé z vyhledávačů najdou cestu právě k vašemu e-shopu.

Social media & Ads

Social media & Ads

Ne každý projekt nutně potřebuje sociální sítě. Ale pokud zjistíme, že Facebook či Instagram mohou projektu prospět, pomůžeme vám z nich vytěžit maximum. Ať už půjde o strategii, správu nebo reklamu.

Přečtěte si, jak jsme nasazením nástroje BiddingTools snížili PNO na Heureka.cz o 50 %

V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic. Kdo není vidět, neprodává. Kdo nebiduje, jako by nebyl. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit šanci prodeje.

Přečíst si

Case study BiddingTools

Ozvěte se nám a probereme, jak vám můžeme pomoci

Tereza Mrázková - koordinátorka projektů
Tereza Mrázková
Koordinátorka projektů
Vaše kontaktní údaje využijeme výhradně pro komunikaci ohledně společné konzultace či nezávazné poptávky v souladu s legislativou o zpracování osobních údajů.