Support pro e-shopy

Support pro e-shopy

15 min.

Jsi jednička v komunikaci se zákazníkem a je ti blízký svět IT a webového vývoje? Hledáme k sobě parťáka nebo parťačku, který/á si vezme pod svá křídla zákaznickou podporu pro naše klienty.

Kdo jsme

V Elasticru stavíme e-shopy na míru. Umíme klientovi nabídnout kompletní řešení e-commerce pod jednou střechou, od A do Z. To znamená, že se postaráme o analýzy, podklady, design a vývoj e-shopu, ale nastavíme i interní procesy, vybudujeme distribuci a sklad a po spuštění převezmeme třeba část marketingu.

Hlavní úkoly

  • Komunikace se zákazníky
  • Zajištění podkladů pro tvorbu zadání
  • Konzultace s týmem
  • Drobná administrativa související s tvojí prací

Jak si tě představujeme

  • Umíš komunikovat psanou i mluvenou formou
  • Nebojíš se komunikovat interně i externě
  • Jsi empatický, protože ne vždy je zákazník v dobré náladě :)
  • Umíš si pohlídat termíny

Proč do toho jít s námi

  • Práci na HPP nebo živnostenský list.
  • Možnost home office.
  • Odměnu dle tvých schopností a nasazení, šikovné lidi si hýčkáme. :)
  • 20 dní dovolené a 3 sick days.
  • Lekce angličtiny přímo ve firmě.
  • Práci v moderních kancelářích v Havlíčkově Brodě.
  • Příspěvek na sportovní aktivity, teambuildingy (kola, golf…).
  • Neformální prostředí a lidský přístup založený na empatii a důvěře.

Neváhej a spoj se s námi

  • Pracovat budeš v moderních, fungl nových kancelářích v centru Havlíčkova Brodu: Komtesa Center, Masarykova 2853.
  • Po zapracování tě odměníme dle tvých schopností a tvého nasazení. Šikovné a aktivní lidi si umíme hýčkat.

Napiš nám o sobě pár řádků a spolu se životopisem nám je zašli na info@elasticr.cz. Nebo zavolej personalistce Markétě na 720 978 335. Nebudeme se zlobit ani za zaslání odkazu na tvůj Linkedin, pokud máš. Rádi se o tobě dozvíme něco víc.

Anebo ještě lépe. Stav se za námi podívat. Prohlédneš si kanceláře, poznáš tým a uvidíš na čem makáme.

Obsah
Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Novinky: Release notes 08/2025
4 min.

Lepší přehled, více automatizace a pohodlnější práce. Srpnové release notes přinášejí do produktů Elasticr nové možnosti filtrování, doplňkové služby v košíku, automatické SMS notifikace, správu rezervací či přesnější plánování dodávek.

Cross-docking na skladu za použití WMS
Cross-docking: Zrychlete expedici a snižte náklady na skladování
5 min.

Skladové řízení prakticky není o ničem jiném, než o hledání efektivity. A jestli má WMS něco přinést, tak je to právě efektivita. Každý metr čtvereční, každá minuta provozu a hodina práce skladníků přímo ovlivňuje vaše náklady a potažmo zisk.

Jste majitel e-shopu nebo manažerem skladu, který neustále hledá jak sklad zoptimalizovat a zvýšit ziskovost?

Cross-docking vám s tím může pomoct. Pojďme se této optimalizaci podívat pod krabici.

Pickování zboží: Klíč k rychlé a bezchybné expedici
6 min.

Správně nastavený proces pickování zboží je jako dobře seřízený stroj – když běží hladce, všechno jde jako po másle. Když se ale zasekne, začínají se nabalovat problémy. 

Ať už jde o ztracený čas při hledání produktů, zvýšené náklady na práci, chyby či zpožděné objednávky. A nakonci je výsledek pokaždé stejný: naštvaný zákazník. 

Proto se od určité velikosti skladu vyplatí věnovat pickovací strategii pozornost a nevyskladňovat zboží úplně náhodně.