Support pro e-shopy

15 min.
Support pro e-shopy

Jsi jednička v komunikaci se zákazníkem a je ti blízký svět IT a webového vývoje? Hledáme k sobě parťáka nebo parťačku, který/á si vezme pod svá křídla zákaznickou podporu pro naše klienty.

Kdo jsme

V Elasticru stavíme e-shopy na míru. Umíme klientovi nabídnout kompletní řešení e-commerce pod jednou střechou, od A do Z. To znamená, že se postaráme o analýzy, podklady, design a vývoj e-shopu, ale nastavíme i interní procesy, vybudujeme distribuci a sklad a po spuštění převezmeme třeba část marketingu.

Hlavní úkoly

  • Komunikace se zákazníky
  • Zajištění podkladů pro tvorbu zadání
  • Konzultace s týmem
  • Drobná administrativa související s tvojí prací

Jak si tě představujeme

  • Umíš komunikovat psanou i mluvenou formou
  • Nebojíš se komunikovat interně i externě
  • Jsi empatický, protože ne vždy je zákazník v dobré náladě :)
  • Umíš si pohlídat termíny

Proč do toho jít s námi

  • Práci na HPP nebo živnostenský list.
  • Možnost home office.
  • Odměnu dle tvých schopností a nasazení, šikovné lidi si hýčkáme. :)
  • 20 dní dovolené a 3 sick days.
  • Lekce angličtiny přímo ve firmě.
  • Práci v moderních kancelářích v Havlíčkově Brodě.
  • Příspěvek na sportovní aktivity, teambuildingy (kola, golf…).
  • Neformální prostředí a lidský přístup založený na empatii a důvěře.

Neváhej a spoj se s námi

  • Pracovat budeš v moderních, fungl nových kancelářích v centru Havlíčkova Brodu: Komtesa Center, Masarykova 2853.
  • Po zapracování tě odměníme dle tvých schopností a tvého nasazení. Šikovné a aktivní lidi si umíme hýčkat.

Napiš nám o sobě pár řádků a spolu se životopisem nám je zašli na info@elasticr.cz. Nebo zavolej personalistce Markétě na 720 978 335. Nebudeme se zlobit ani za zaslání odkazu na tvůj Linkedin, pokud máš. Rádi se o tobě dozvíme něco víc.

Anebo ještě lépe. Stav se za námi podívat. Prohlédneš si kanceláře, poznáš tým a uvidíš na čem makáme.

Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
15 min.

Při troše štěstí nemusí Covid-19 byznys (pouze) zkomplikovat, ale může přinést i příležitost vyřešit klientovi problémy, které ještě před karanténou ani netušil, že má. ČSOB patří už roky mezi naše nejvýznamnější klienty a aktuální situace samozřejmě ovlivnila i je. Banka se na nás obrátila, abychom ji co nejrychleji vyřešili problém s eLearningem, který jí vznikl přehozením většiny zaměstnanců na home office. O co šlo?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku