• Blog
  • Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci
Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

15 min.

16-17. března se Průmyslový palác v Holešovicích promění na centrum českého e-commerce. Po minulém úspěšném ročníku v Českých Budějovicích se do Prahy totiž stěhuje veletrh E-shop summit a expo. Holešovickou halu na dva dny ovládnou e-shopisti, marketingové agentury, e-shopové platformy, logistické společnosti a v neposlední řadě i desítky řečníků na pódiu. A Elasticr se na Expo podívá jako vystavovatel také. Chceme se s vámi bavit o vašem internetovém podnikání a pomoci vám s tím, co vás pálí. Na co vše se můžete na Expu těšit a jak získat 20% slevu na veškeré vstupné?

Elasticr na expo: E-commerce pod jednou střechou...

Vůbec poprvé jsme se rozhodli se podobné akce nezúčastnit pouze v roli návštěvníků. Proto se i my pražských Holešovicích představíme s vlastním stánkem. Letošní ročník jsme se rozhodli zaštítit sloganem "E-commerce pod jednou střechou".

Máme pocit, že to nejlépe vystihuje to, co svým klientům nabízíme. Přebíráme jejich starosti s e-commerce na svá bedra a uvolňujeme jim ruce k tomu, v čem jsou nejlepší - v podnikání a obchodu. Procesy s vývojem e-shopu, případnou logistikou a výkonostním marketingem může klient nechat na nás. Společně pak pracujeme na celkové optimalizaci marketingových i obchodních procesů v onlinu.

fullfillment logistika pro eshopy

Na co se od nás můžete těšit?

Na Expu budeme oba dva dny. Bereme s sebou ty nejpovolanější z našich řad, a to jak z vývoje technologie a marketingu, tak třeba i Jiřího Herynka, manažera logistiky, který se stará o distribuci pro e-shopy Hamé či Tescoma. Těšit se tedy můžete na:

  • přátelskou a uvolněnou atmosféru na našem stánku
  • vysvětleníí procesu, jakým pracujeme
  • představení kompletního logistického řešení (skladování, reklamace, call-centrum...)
  • konzultace ohledně vaší situace a případných potíží e-shopovém řešení či marketingu
  • mini-anketu a něco na zub pro každého :)

E-shop Summit a Expo v číslech

Oproti minulému roku se Summit stěhuje z Českých Budějovic do větších prostor v Praze. Tomu odpovídá program i náplň letošního ročníku. Jak už jsme zmínili, těšit se můžete na konferenci i veletrh. Nicméně součástí samotného veletrhu (expa) jsou také 3 přednáškové sály. V číslech letošní E-shop Summit vypadá následovně:

  • 5000+ návštěvníků
  • 60+ vystavovatelů
  • 70+ přednášek
  • 2 dny
  • 3 komunitní akce
  • 1 Elasticr

 

 

Expo vs Summit

E-shop summit je několikátým rokem pořádaná konference pro e-shopaře. Historicky na ní účastníci oceňují to, že program není složen z přednášek partnerů, ale na konferenci vystupují skuteční odborníci a specialisté na internetové podnikání. Během dvou dnů se můžete těšit až na 15 přednášek a panelových diskusí. Tématicky je letošní summit postaven velmi pestře, věnuje se zahraničnímu obchodu, GDPR, SEO, e-mailingu, obsahovému marketingu a spoustě dalších témat.

E-shop expo proběhne tento rok vůbec poprvé. Veletrh se připojuje ke konferenci a vzniká tak již několikrát zmiňované E-shop summit a expo. Na veletrhu se ukáže přes 60 vystavovatelů a my budeme jedni z nich. Nenechte se však zmást. I na veletrhu proběhne ve třech sálech za dva dny několik desítek přednášek, které jsou dostupné všem návštěvníkům veletrhu (bez vstupu na konferenci).

ess mapka

Naše doporučení a 20% sleva na vstupenky

K dispozici jsou 3 typy vstupenek:

Vstupenky zakoupíte na oficiálním webu E-shop Summitu, kde najdete také jejich specifikace.. Pokud při objednávce uplatníte slevový kód: "ELASTICR", získáte základní vstup na Expo za 49 Kč a na všechny ostatní vstupy 20% slevu.

Jakou vstupenku vybrat?

Pro začínající e-shopaře doporučujeme základní vstupenku na expo. Na veletrhu si budete moci udělat obrázek o tom, jaké služby pro vás mohou být zajímavé a zároveň se můžete vzdělávat ve třech přednáškových sálech.

Pro pokročilejší e-shopaře potom doporučujeme vstupenku i na konferenci, kde se čeští odborníci budou věnovat pokročilejším tématům ze světa internetového podnikání.

Těšíme se, až se potkáme
Martin, Jirka, Vojta a Honza // Elasticr

Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
15 min.

Při troše štěstí nemusí Covid-19 byznys (pouze) zkomplikovat, ale může přinést i příležitost vyřešit klientovi problémy, které ještě před karanténou ani netušil, že má. ČSOB patří už roky mezi naše nejvýznamnější klienty a aktuální situace samozřejmě ovlivnila i je. Banka se na nás obrátila, abychom ji co nejrychleji vyřešili problém s eLearningem, který jí vznikl přehozením většiny zaměstnanců na home office. O co šlo?

Covid-19: Celá firma na home office - Jak to funguje?
Covid-19: Celá firma na home office - Jak to funguje?
15 min.

Budou to tři týdny, co jsme ze dne na den přehodili celou firmu na home office. Samozřejmě, že práce z domova byla u nás relativně běžná, ale nikdy do takové míry, že jsme vyklidili kancelář do posledního živáčka na dobu neurčitou. Doma jsou všichni - vývojáři, designeři, účetní, personalistka, markeťáci. Jak to funguje? Jaké nástroje nám pomáhají a co jsme museli změnit? A co bychom doporučili vašemu týmu?

Ohlédnutí za Developer Day 2019 + záznamy přednášek
Ohlédnutí za Developer Day 2019 + záznamy přednášek
15 min.

Rok se s rokem sešel, stromy začaly pouštět listí a 19. října jsme v Google kalendáři měli pojmenované úplně jasně, a to "Developer Day 2019". To pro nás znamenalo jediné. Třetí ročník vývojářské minikonference v našem Hubbr Coworkingu je tady. Developer Day 2019 jsme opět (logicky, když už ten Hubbr děláme) podpořili z pozice hlavního partnera a zároveň tedy i organizátora. Ještě měsíc před akcí to vypadalo trochu bledě, byli jsme zavalení prací a osud akce byl nejistý. Nakonec však vše dopadlo dobře. Mrkněte se na krátký report, pár fotek a záznamy všech vývojářských talků.