16-17. března se Průmyslový palác v Holešovicích promění na centrum českého e-commerce. Po minulém úspěšném ročníku v Českých Budějovicích se do Prahy totiž stěhuje veletrh E-shop summit a expo. Holešovickou halu na dva dny ovládnou e-shopisti, marketingové agentury, e-shopové platformy, logistické společnosti a v neposlední řadě i desítky řečníků na pódiu. A Elasticr se na Expo podívá jako vystavovatel také. Chceme se s vámi bavit o vašem internetovém podnikání a pomoci vám s tím, co vás pálí. Na co vše se můžete na Expu těšit a jak získat 20% slevu na veškeré vstupné?
Elasticr na expo: E-commerce pod jednou střechou...
Vůbec poprvé jsme se rozhodli se podobné akce nezúčastnit pouze v roli návštěvníků. Proto se i my pražských Holešovicích představíme s vlastním stánkem. Letošní ročník jsme se rozhodli zaštítit sloganem "E-commerce pod jednou střechou".
Máme pocit, že to nejlépe vystihuje to, co svým klientům nabízíme. Přebíráme jejich starosti s e-commerce na svá bedra a uvolňujeme jim ruce k tomu, v čem jsou nejlepší - v podnikání a obchodu. Procesy s vývojem e-shopu, případnou logistikou a výkonostním marketingem může klient nechat na nás. Společně pak pracujeme na celkové optimalizaci marketingových i obchodních procesů v onlinu.
Na co se od nás můžete těšit?
Na Expu budeme oba dva dny. Bereme s sebou ty nejpovolanější z našich řad, a to jak z vývoje technologie a marketingu, tak třeba i Jiřího Herynka, manažera logistiky, který se stará o distribuci pro e-shopy Hamé či Tescoma. Těšit se tedy můžete na:
- přátelskou a uvolněnou atmosféru na našem stánku
- vysvětleníí procesu, jakým pracujeme
- představení kompletního logistického řešení (skladování, reklamace, call-centrum...)
- konzultace ohledně vaší situace a případných potíží e-shopovém řešení či marketingu
- mini-anketu a něco na zub pro každého :)
E-shop Summit a Expo v číslech
Oproti minulému roku se Summit stěhuje z Českých Budějovic do větších prostor v Praze. Tomu odpovídá program i náplň letošního ročníku. Jak už jsme zmínili, těšit se můžete na konferenci i veletrh. Nicméně součástí samotného veletrhu (expa) jsou také 3 přednáškové sály. V číslech letošní E-shop Summit vypadá následovně:
- 5000+ návštěvníků
- 60+ vystavovatelů
- 70+ přednášek
- 2 dny
- 3 komunitní akce
- 1 Elasticr
Expo vs Summit
E-shop summit je několikátým rokem pořádaná konference pro e-shopaře. Historicky na ní účastníci oceňují to, že program není složen z přednášek partnerů, ale na konferenci vystupují skuteční odborníci a specialisté na internetové podnikání. Během dvou dnů se můžete těšit až na 15 přednášek a panelových diskusí. Tématicky je letošní summit postaven velmi pestře, věnuje se zahraničnímu obchodu, GDPR, SEO, e-mailingu, obsahovému marketingu a spoustě dalších témat.
E-shop expo proběhne tento rok vůbec poprvé. Veletrh se připojuje ke konferenci a vzniká tak již několikrát zmiňované E-shop summit a expo. Na veletrhu se ukáže přes 60 vystavovatelů a my budeme jedni z nich. Nenechte se však zmást. I na veletrhu proběhne ve třech sálech za dva dny několik desítek přednášek, které jsou dostupné všem návštěvníkům veletrhu (bez vstupu na konferenci).
Naše doporučení a 20% sleva na vstupenky
K dispozici jsou 3 typy vstupenek:
- Vstupenka na Expo - 199 Kč
- Vstupenka na Expo (přednostní) - 699 Kč
- Vstupenka Expo a Summit - 2 999 Kč
Vstupenky zakoupíte na oficiálním webu E-shop Summitu, kde najdete také jejich specifikace.. Pokud při objednávce uplatníte slevový kód: "ELASTICR", získáte základní vstup na Expo za 49 Kč a na všechny ostatní vstupy 20% slevu.
Jakou vstupenku vybrat?
Pro začínající e-shopaře doporučujeme základní vstupenku na expo. Na veletrhu si budete moci udělat obrázek o tom, jaké služby pro vás mohou být zajímavé a zároveň se můžete vzdělávat ve třech přednáškových sálech.
Pro pokročilejší e-shopaře potom doporučujeme vstupenku i na konferenci, kde se čeští odborníci budou věnovat pokročilejším tématům ze světa internetového podnikání.
Těšíme se, až se potkáme
Martin, Jirka, Vojta a Honza // Elasticr