Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

15 min.
Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci
  • O nás
  • Blog
  • Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

16-17. března se Průmyslový palác v Holešovicích promění na centrum českého e-commerce. Po minulém úspěšném ročníku v Českých Budějovicích se do Prahy totiž stěhuje veletrh E-shop summit a expo. Holešovickou halu na dva dny ovládnou e-shopisti, marketingové agentury, e-shopové platformy, logistické společnosti a v neposlední řadě i desítky řečníků na pódiu. A Elasticr se na Expo podívá jako vystavovatel také. Chceme se s vámi bavit o vašem internetovém podnikání a pomoci vám s tím, co vás pálí. Na co vše se můžete na Expu těšit a jak získat 20% slevu na veškeré vstupné?

Elasticr na expo: E-commerce pod jednou střechou...

Vůbec poprvé jsme se rozhodli se podobné akce nezúčastnit pouze v roli návštěvníků. Proto se i my pražských Holešovicích představíme s vlastním stánkem. Letošní ročník jsme se rozhodli zaštítit sloganem "E-commerce pod jednou střechou".

Máme pocit, že to nejlépe vystihuje to, co svým klientům nabízíme. Přebíráme jejich starosti s e-commerce na svá bedra a uvolňujeme jim ruce k tomu, v čem jsou nejlepší - v podnikání a obchodu. Procesy s vývojem e-shopu, případnou logistikou a výkonostním marketingem může klient nechat na nás. Společně pak pracujeme na celkové optimalizaci marketingových i obchodních procesů v onlinu.

fullfillment logistika pro eshopy

Na co se od nás můžete těšit?

Na Expu budeme oba dva dny. Bereme s sebou ty nejpovolanější z našich řad, a to jak z vývoje technologie a marketingu, tak třeba i Jiřího Herynka, manažera logistiky, který se stará o distribuci pro e-shopy Hamé či Tescoma. Těšit se tedy můžete na:

  • přátelskou a uvolněnou atmosféru na našem stánku
  • vysvětleníí procesu, jakým pracujeme
  • představení kompletního logistického řešení (skladování, reklamace, call-centrum...)
  • konzultace ohledně vaší situace a případných potíží e-shopovém řešení či marketingu
  • mini-anketu a něco na zub pro každého :)

E-shop Summit a Expo v číslech

Oproti minulému roku se Summit stěhuje z Českých Budějovic do větších prostor v Praze. Tomu odpovídá program i náplň letošního ročníku. Jak už jsme zmínili, těšit se můžete na konferenci i veletrh. Nicméně součástí samotného veletrhu (expa) jsou také 3 přednáškové sály. V číslech letošní E-shop Summit vypadá následovně:

  • 5000+ návštěvníků
  • 60+ vystavovatelů
  • 70+ přednášek
  • 2 dny
  • 3 komunitní akce
  • 1 Elasticr

 

 

Expo vs Summit

E-shop summit je několikátým rokem pořádaná konference pro e-shopaře. Historicky na ní účastníci oceňují to, že program není složen z přednášek partnerů, ale na konferenci vystupují skuteční odborníci a specialisté na internetové podnikání. Během dvou dnů se můžete těšit až na 15 přednášek a panelových diskusí. Tématicky je letošní summit postaven velmi pestře, věnuje se zahraničnímu obchodu, GDPR, SEO, e-mailingu, obsahovému marketingu a spoustě dalších témat.

E-shop expo proběhne tento rok vůbec poprvé. Veletrh se připojuje ke konferenci a vzniká tak již několikrát zmiňované E-shop summit a expo. Na veletrhu se ukáže přes 60 vystavovatelů a my budeme jedni z nich. Nenechte se však zmást. I na veletrhu proběhne ve třech sálech za dva dny několik desítek přednášek, které jsou dostupné všem návštěvníkům veletrhu (bez vstupu na konferenci).

ess mapka

Naše doporučení a 20% sleva na vstupenky

K dispozici jsou 3 typy vstupenek:

Vstupenky zakoupíte na oficiálním webu E-shop Summitu, kde najdete také jejich specifikace.. Pokud při objednávce uplatníte slevový kód: "ELASTICR", získáte základní vstup na Expo za 49 Kč a na všechny ostatní vstupy 20% slevu.

Jakou vstupenku vybrat?

Pro začínající e-shopaře doporučujeme základní vstupenku na expo. Na veletrhu si budete moci udělat obrázek o tom, jaké služby pro vás mohou být zajímavé a zároveň se můžete vzdělávat ve třech přednáškových sálech.

Pro pokročilejší e-shopaře potom doporučujeme vstupenku i na konferenci, kde se čeští odborníci budou věnovat pokročilejším tématům ze světa internetového podnikání.

Těšíme se, až se potkáme
Martin, Jirka, Vojta a Honza // Elasticr

Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Pickování zboží: Klíč k rychlé a bezchybné expedici
6 min.

Správně nastavený proces pickování zboží je jako dobře seřízený stroj – když běží hladce, všechno jde jako po másle. Když se ale zasekne, začínají se nabalovat problémy. 

Ať už jde o ztracený čas při hledání produktů, zvýšené náklady na práci, chyby či zpožděné objednávky. A nakonci je výsledek pokaždé stejný: naštvaný zákazník. 

Proto se od určité velikosti skladu vyplatí věnovat pickovací strategii pozornost a nevyskladňovat zboží úplně náhodně.

Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku