Novinky v Elasticr: Uloženka.cz, ComGate, Heureka.sk

15 min.
Novinky v Elasticr: Uloženka.cz, ComGate, Heureka.sk
  • O nás
  • Blog
  • Novinky v Elasticr: Uloženka.cz, ComGate, Heureka.sk

V poslední době naši vývojáři opravdu dostáli svého označení. Vývoj jede na plné obrátky a platforma Elasticr se stává opět o kousek robustnější. Není tomu dlouho, co jsme spustili podporu expediční služby Balíkobot a informačního systému ABRA Gen. Neotálíme, a nově do Elasticr e-shopu zavádíme další novinky. Nově podporujeme dopravní službu Uloženka.cz, platební bránu COMGATE a slovenskou verzi srovnávače - Heureka.sk

Uloženka.cz

Přidáváme podporu další dopravní služby. Mimo služeb jako DPD Pickup, PPL ParcelShop, Zásilkovna.cz a jiných, Elasticr e-shop obsahuje dalšího dopravce - Uloženka.cz.

uloženka

Společnost Uloženka nabízí 481 odběrných míst pro osobní odběr po celé České a Slovenské republice. V ČR se jedná o pobočky Uloženka, prodejny Mountfield a depa DPD. Na SK jsou to depa DPD a další společnosti. 

Odběrná místa jsou s Elasticr e-shopem automaticky synchronizována, tzn. při výběru způsobu dopravy v košíku si zákazník vybere požadované odběrní místo a automaticky se mu zobrazí informace o otevírací době a lokalitě dané Uloženky.

Elasticr nyní plně podporuje dopravce Uloženka.cz

Platební brána ComGate

K platebním branám GoPay a Essox přidáváme dalšího českou, v pořadí již třetí platební bránu - ComGate. ComGate má asi 400 zaměstnanců a přes 700 zákazníků a podporuje platby jak v České, tak i Slovenské republice.

S platební bránou ComGate můžete svým zákazníkům nabídnout atraktivní možnost online platby v reálném čase. Ať už chce zákazník platit kreditní kartou, nebo bankovním převodem. Jedná se o velmi pohodlný a jednoduchý způsob platby jak pro zákazníka, tak pro e-shop. Platební brána podporuje EET pro obchodníky s jednotnou sazbou DPH i neplátce DPH.

Kreditní karty a platební tlačítka Comgate

Zbožový srovnávač Heureka.sk

Poslední novinku ocení především ti, kteří chtějí svůj byznys přenést i za hranice a obchodovat i se zákazníky na Slovensku. Mimo české Heureky podporujeme i její slovenskou verzi. Heureka.sk patří mezi 10 nejnavštěvovanějších webů na Slovensku. Měsíčně ho v průměru navštíví přes 1 300 000 realných uživatelů.

heureka2

Co jsme do platformy zavedli

Připravili jsme feed pro export na portál Heureka.sk. Zákazníkům, kteří mají v prohlížeči nastavenou slovenštinu, se bude na e-shopu zobrazovat slovenská verze Heureky. Pokud má zákazník nastavenou češtinu, bude e-shop zobrazovat českou verzi.

Nicméně po případném nákupu bude zákazník ze Slovenska, i v případě, že byl na české Heurece, vyzván k hodnocení e-shopu na Heureka.sk. To proto, aby e-shopy dosáhli i na slovenské (menší) Heurece na dostatečný počet relevantních recenzí pro další trh

S podporou Heureka.sk je spojené i další měření, v této fázi:

  • Měření konverzí
  • Ověřeno zákazníkem
Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
15 min.

Při troše štěstí nemusí Covid-19 byznys (pouze) zkomplikovat, ale může přinést i příležitost vyřešit klientovi problémy, které ještě před karanténou ani netušil, že má. ČSOB patří už roky mezi naše nejvýznamnější klienty a aktuální situace samozřejmě ovlivnila i je. Banka se na nás obrátila, abychom ji co nejrychleji vyřešili problém s eLearningem, který jí vznikl přehozením většiny zaměstnanců na home office. O co šlo?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku