Expedujte jednodušeji: Na Elasticr nově Balikobot.cz

15 min.
Expedujte jednodušeji: Na Elasticr nově Balikobot.cz
  • O nás
  • Blog
  • Expedujte jednodušeji: Na Elasticr nově Balikobot.cz

Expedice objednávek je pro e-shopy často poněkud problémovou nebo zmatečnou činností, která navíc obsahuje spoustu kroků. Představte si ale, že tu je služba, která vám umožní expedovat veškeré objednávky na pár kliků myší. I proto jsme pro Elasticr e-shop vyvinuli podporu služby Balíkobot.cz, která celý proces expedice značně automatizuje, usnadňuje a zpřehledňuje. V čem jsou hlavní výhody Balikobotu a jak to funguje?

Co je expediční služba Balikobot.cz?

Balíkobot.cz pomáhá především malým a středním e-shopům šetřit čas, peníze a omezuje chybovost při expedici. Velmi jednoduše agreguje veškeré přepravní služby, zjednodušuje expedici zásilek a jejich sledování. Menší a střední e-shopy tak mají možnost odbourat značnou část konkurenční výhody velkých e-shopům.

Služba Balikobot.cz je určena pro všechny menší a středně velké internetové obchody, které řeší problém únavného a časově náročného ručního vypisování přepravních štítků a složitého hledání informací o zásilkách svých zákazníků v aplikacích různých přepravců. Balikobot.cz ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké mají jednotlivé obchody nasmlouvané u svých přepravců“ říká Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz

Co tedy služba Balíkobot.cz e-shopům umožňuje?

  • Tisk šťítků na zásilky přímo z administrace Elasticr e-shopu
  • Automatické odeslání dat o zásilce přepravci přes API
  • Jednoduché objednání svozu dopravců
  • Snadné dohledání informací o zásilkách

Hlavní výhody a přínosy pro e-shop

Díky značné automatizaci expedičního procesu vám Balíkobot.cz šetří denně hodiny práce a eliminuje chybovost při expedici. Štítky na zásilku vytisknete vyloženě jedním klikem. Stejně jednoduše objednáte i svoz od dopravce. Díky přímému propojení s dopravci přes API se nemusíte připojovat do systému jednotlivých dopravců.

Využíváním služby Balíkobot.cz se ceny dopravy nemění. Záleží jen na tom, jaké ceny mají e-shopy s dopravci nasmlouvané. Stav vašich zásilek sledujete pohodlně z vašeho systému. Veškeré operace probíhají v realném čase.

Rozhraní Balíkobot.cz v Elasticr administraci

Na seznamu objednávek přibyla část "Logistika". Pokud je objednávka připravená k expdici, jednodušše vytiskneme automaticky vygenerovaný štítek. Ten obsahuje veškeré nezbytné informace pro přepravce. Tisk štítku následně přesune objednávku do dalšího kroku, kde objednáme svoz od dopravce.

Krok č.1. - Tisk štítku na zásilku

Rozšíření Balíkobot v administraci Elasticr

 

Krok č.2. - objednání svozu u dopravce

Seznam jednotlivých objednávek připravených pro expedici. Objednáni svozu neznamená, že svoz od dopravce dorazí "ihned." Dopravci pouze odesíláme informaci, že má pro zásilky přijet. Ti opět vyzvednou zásilky v termínu, na kterém je e-shop smluvně předem domluven. Svoz zásilek lze objednat pro jednotlivé objednávky a dopravce, nebo u všech najednou.

balíkobot3

Jaké přepravce Balíkobot podporuje?

Balíkobot.cz podporuje přímé propojení přes API se všemi předními českými dopravci a přepravci. Důležité je, že provozovatel e-shopu nemusí s dopravci nic extra komunikovat nebo uzavírat další smlouvy. Veškerou komunikaci s přepravci a napojení API na váš informační systém a administraci Elasticr e-shopu necháte na nás.

Dopravci balíkobot
Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
15 min.

Při troše štěstí nemusí Covid-19 byznys (pouze) zkomplikovat, ale může přinést i příležitost vyřešit klientovi problémy, které ještě před karanténou ani netušil, že má. ČSOB patří už roky mezi naše nejvýznamnější klienty a aktuální situace samozřejmě ovlivnila i je. Banka se na nás obrátila, abychom ji co nejrychleji vyřešili problém s eLearningem, který jí vznikl přehozením většiny zaměstnanců na home office. O co šlo?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku