• Blog
  • Novinky z Elasticr: Propojíme vás s ERP ABRA Gen
Novinky z Elasticr: Propojíme vás s ERP ABRA Gen

Novinky z Elasticr: Propojíme vás s ERP ABRA Gen

15 min.

ERP neboli podnikové informační systémy zjednodušují řízení firmy, odbourávají nudnou a nákladnou administrativu, šetří čas a shromažďují informace na jednom místě. Dobře integrovaný informační systém (dále ERP) si automaticky dokáže s e-shopem předávat informace o účetnictví, objednávkách, zásobách či třeba zákaznících. Dnes se podíváme na služby informačního systému ABRA Gen, na který je Elasticr e-shop také napojen.

V životě každého e-shopu nastane moment, kdy si jeho provozovatelé uvědomí, že by bylo dobré přenášet určité informace (zásoby, objednávky, platby...) ze své databáze na e-shop a naopak, mít možnost si informace z e-shopu vytáhnout do databáze.

A ještě lepší by bylo, kdyby spolu ERP a e-shop komunikovali navzájem a automaticky. A nejlepší by bylo, kdyby vše bylo přehledně na jednom místě. Této symbiózy můžeme dosáhnout propojením e-shopu s informačním systémem.

ABRA Gen je komplexní informačný systém, který spolehlivě pokrývá procesy středních a velkých e-shopů.

Abra software

Výhody propojení e-shopu Elasticr s ERP ABRA Gen

Propojení vašeho e-shopu s jakýmkoliv informačním systémem řešíme vždy individuálně podle vašich potřeb. Pokud trávíte desítky hodin evidováním objednávek, plateb, zásob, faktur a jiných dokumentů, je pro vás zavedení ERP systému možná na místě. Napojení vašeho Elasticr e-shopu na informační systém ABRA Gen má mnoho výhod. Představme si alespoň ty základní:

Všechna data na jednom místě

Data týkající se produktů vytváříte a spravujete na jednom místě, v ERP systému. Administrátor a zaměstnanci tak mohou pracovat pouze v rozhraní informačního systému a nemusí se učit s jiným softwarem.

Automatický přenos dat mezi e-shopem a ERP systémem

Informační systém a e-shop spolu navzájem komunikují a data si automaticky přenášejí. Jakákoliv změna provedena v informačním systému se ihned projeví na e-shopu (a naopak). Systém se však zbytečně nezatěžuje zbytečnými přenosy, přenášejí se pouze změny v datech.

Přehled o objednávkách a zákaznících

Při vzniku nové objednávky nebo vytvoření nového zákazníka se data automaticky přenášejí do účetního systému. Díky synchronizaci se ve všech systémech vyskytují identické informace. ERP poté vygeneruje fakturu či jiný doklad a dokáže automaticky odeslat potvrzení o objednávce, expedici atp.

Eliminace lidského faktoru a bezpečnostního rizika

Díky automatickému exportu dat nevznikají chyby při vyřizování a evidenci objednávek. ERP systém také disponuje vysokou mírou zabezpečení. E-shop navíc funguje bezproblémově i pokud není náhodou ABRA Gen dostupná.

Výhody pro zákazníka na e-shopu

Pokud se e-shop plně propojí s ERP systémem, poskytuje propojení obrovské výhody i nakupujícím. Služby jako například on-line stavy skladu, on-line přehled zákázek, výstrahy neuhrazených faktur ap. usnaďnují zákazníkovi přehled v e-shopu.

Díky propojení se skladem se například nestane, že žádaný produkt nemáte na skladu, i když e-shop tvrdí, že ano.

Co Elasticr e-shop s ERP ABRA Gen aktuálně přenáší?

Míra propojení je vždy individuální. Pokud zákazník potřebuje přenášet více (nebo naopak méně) dat, propojení vždy vyvíjíme na míru. V součastnosti Elasticr v souvislosti s produkty a objednávkami přenáší do ERP ABRA Gen následující informace:

Produkty

  • aktivní/neaktivní produkt
  • kód produktu, název, EAN
  • krátký popis, podrobný popis
  • množstevní jednotka
  • obrázky
  • skladová dostupnost
  • kategorie produktů
  • výrobci

Objednávky

  • číslo objednávky
  • synchronizace stavu objednávek
  • stav
  • fakturační adresa
  • dodací adresa
  • řádky objednávky
  • zboží
  • doprava
  • platba

Pokud vám vaše aktuální e-shopová platforma nevyhovuje a chtěli byste se dozvědět více o tom, jak přejít na Elasticr, jak plně propojit e-shop s vašim informačním systémem a třeba i možnosti logistiky, neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou konzultaci.

Zajímá mě víc, chci konzultaci

Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
15 min.

Při troše štěstí nemusí Covid-19 byznys (pouze) zkomplikovat, ale může přinést i příležitost vyřešit klientovi problémy, které ještě před karanténou ani netušil, že má. ČSOB patří už roky mezi naše nejvýznamnější klienty a aktuální situace samozřejmě ovlivnila i je. Banka se na nás obrátila, abychom ji co nejrychleji vyřešili problém s eLearningem, který jí vznikl přehozením většiny zaměstnanců na home office. O co šlo?

Covid-19: Celá firma na home office - Jak to funguje?
Covid-19: Celá firma na home office - Jak to funguje?
15 min.

Budou to tři týdny, co jsme ze dne na den přehodili celou firmu na home office. Samozřejmě, že práce z domova byla u nás relativně běžná, ale nikdy do takové míry, že jsme vyklidili kancelář do posledního živáčka na dobu neurčitou. Doma jsou všichni - vývojáři, designeři, účetní, personalistka, markeťáci. Jak to funguje? Jaké nástroje nám pomáhají a co jsme museli změnit? A co bychom doporučili vašemu týmu?

Ohlédnutí za Developer Day 2019 + záznamy přednášek
Ohlédnutí za Developer Day 2019 + záznamy přednášek
15 min.

Rok se s rokem sešel, stromy začaly pouštět listí a 19. října jsme v Google kalendáři měli pojmenované úplně jasně, a to "Developer Day 2019". To pro nás znamenalo jediné. Třetí ročník vývojářské minikonference v našem Hubbr Coworkingu je tady. Developer Day 2019 jsme opět (logicky, když už ten Hubbr děláme) podpořili z pozice hlavního partnera a zároveň tedy i organizátora. Ještě měsíc před akcí to vypadalo trochu bledě, byli jsme zavalení prací a osud akce byl nejistý. Nakonec však vše dopadlo dobře. Mrkněte se na krátký report, pár fotek a záznamy všech vývojářských talků.