• O nás
  • Blog
  • Školení: Jak na efektivní e-mail marketing
/images/clanky/nahledy/jak-na-efektivni-email-marketing.jpg

Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

15 min.

Většina firem dělá e-mail marketing zastaralým a neefektivním způsobem. Posílají nudné newslettery, které spíše obtěžují, než aby se na ně odběratele těšili. Přijďte se naučit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak jej dělat tak, aby vaše e-maily odběratele bavily a aby také lépe prodávaly. Jakub Čižmař proškolil přes 200 klientů. Do havlíčkobrodského coworking centra Hubbr za námi přijede až z Ostravy.

Školení je vhodné pro začátečníky i pokročilé. Pro ty, kteří to myslí s e-mail marketingem vážně. Pro ty, kteří si váží svých zákazníků, chtějí je poznat (nebo je znají) a chtějí se o ně dobře starat. Školení naopak není vhodné pro ty, kteří čekají, že se dozví magickou formuli, která jim bez práce přinese koláče ;)

Jak se na školení přihlásit

Více informací a registrace

Obsah
Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Novinky: Release notes 08/2025
4 min.

Lepší přehled, více automatizace a pohodlnější práce. Srpnové release notes přinášejí do produktů Elasticr nové možnosti filtrování, doplňkové služby v košíku, automatické SMS notifikace, správu rezervací či přesnější plánování dodávek.

Cross-docking na skladu za použití WMS
Cross-docking: Zrychlete expedici a snižte náklady na skladování
5 min.

Skladové řízení prakticky není o ničem jiném, než o hledání efektivity. A jestli má WMS něco přinést, tak je to právě efektivita. Každý metr čtvereční, každá minuta provozu a hodina práce skladníků přímo ovlivňuje vaše náklady a potažmo zisk.

Jste majitel e-shopu nebo manažerem skladu, který neustále hledá jak sklad zoptimalizovat a zvýšit ziskovost?

Cross-docking vám s tím může pomoct. Pojďme se této optimalizaci podívat pod krabici.

Pickování zboží: Klíč k rychlé a bezchybné expedici
6 min.

Správně nastavený proces pickování zboží je jako dobře seřízený stroj – když běží hladce, všechno jde jako po másle. Když se ale zasekne, začínají se nabalovat problémy. 

Ať už jde o ztracený čas při hledání produktů, zvýšené náklady na práci, chyby či zpožděné objednávky. A nakonci je výsledek pokaždé stejný: naštvaný zákazník. 

Proto se od určité velikosti skladu vyplatí věnovat pickovací strategii pozornost a nevyskladňovat zboží úplně náhodně.