Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

15 min.
/images/clanky/nahledy/jak-na-efektivni-email-marketing.jpg
  • O nás
  • Blog
  • Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Většina firem dělá e-mail marketing zastaralým a neefektivním způsobem. Posílají nudné newslettery, které spíše obtěžují, než aby se na ně odběratele těšili. Přijďte se naučit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak jej dělat tak, aby vaše e-maily odběratele bavily a aby také lépe prodávaly. Jakub Čižmař proškolil přes 200 klientů. Do havlíčkobrodského coworking centra Hubbr za námi přijede až z Ostravy.

Školení je vhodné pro začátečníky i pokročilé. Pro ty, kteří to myslí s e-mail marketingem vážně. Pro ty, kteří si váží svých zákazníků, chtějí je poznat (nebo je znají) a chtějí se o ně dobře starat. Školení naopak není vhodné pro ty, kteří čekají, že se dozví magickou formuli, která jim bez práce přinese koláče ;)

Jak se na školení přihlásit

Více informací a registrace

Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
Jak jsme v karanténě spustili nejrychlejší IT projekt v historii ČSOB
15 min.

Při troše štěstí nemusí Covid-19 byznys (pouze) zkomplikovat, ale může přinést i příležitost vyřešit klientovi problémy, které ještě před karanténou ani netušil, že má. ČSOB patří už roky mezi naše nejvýznamnější klienty a aktuální situace samozřejmě ovlivnila i je. Banka se na nás obrátila, abychom ji co nejrychleji vyřešili problém s eLearningem, který jí vznikl přehozením většiny zaměstnanců na home office. O co šlo?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku