Co chystáme na druhý kvartál 2017?

15 min.
Co chystáme na druhý kvartál 2017?

Blízká budoucnost Elasti.cr se ponese v duchu modernizování technologií a podpory prodeje pro B2C i B2B zákazníky.

Změny v technologii

Blízká budoucnost Elasti.cr se ponese v duchu modernizování technologií, Zbavujeme se starých technologií pro frontend a nahrazujeme je průmyslovým standardem Symfony.

Rychlejší e-shop díky změně technologií

Co to pro vás znamená?

  • Rychlejší načítání
  • Větší přizpůsobení mobilním zařízením
  • Větší flexibilita v nastavení designu

Množstevní slevy

Motivujte zákazníky k větším nákupům zboží. Nově u vybraných produktů můžete nastavovat množstevní ceny podle libovolných intervalů. Dali jsme si záležet na tom, aby zákazník slevu nepřehlédl. Dozví se o ní ve výpisech zboží, na stránce produktu i v košíku. Vždy se tak dočte kolik peněz ušetří.

Množstevní slevy - karta produktu v e-shopu

Množstevní slevy - karta produktu v e-shopu, po najetí myší

Množstevní slevy - detail produktu v e-shopu

Množstevní slevy - detail produktu v e-shopu

Množstevní slevy - košík zobrazuje roletku

Množstevní slevy - košík zobrazuje roletku

Automaticky generovaný seznam vašich poboček

Pokud máte pobočky, určitě chcete zákazníkům ukázat kde jsou, jakou mají otevírací dobu a jak je kontaktovat. Dříve jsme takové stránky museli plnit ručně, takže kdykoli jste potřebovali změnit otevírací dobu, nebo přidat telefonní kontakt, museli jste objednávat zásah administrátora. Teď všechno zvládnete sami z administrace vašeho e-shopu.

Mapa se seznamem poboček vašeho e-shopu

Mapa se seznamem poboček

Automaticky generované informace o dopravách a platbách

Stejně jako pobočky, i úpravy informací o dopravách a platbách ve většině případů podléhaly zásahu administrátora. Zjednodušili jsme proces a stránka s informacemi se teď generuje automaticky z informací uložených v administraci. Změny tak zvládnete sami bez pomoci administrátora.

Ukazatel množství zboží v katalogu

Pro filtrace nad kategoriemi produktů jsme ke štítkům přidali číselnou hodnotu toho, kolik produktů se v katalogu s danou vlastností nachází. Zákazník tak má větší představu o tom, jak velký a variabilní sortiment zboží prodáváte a z čeho si může vybírat. Navíc dynamicky vypínáme kombinace, které nevrací žádné výsledky, aby se zákazník nedostával na prázdné stránky a neodcházel.

Ukazatel množství zboží v e-shopu s danou vlastností

Ukazatel množství zboží s danou vlastností

Dárky k nákupu konkrétního zboží

Zákazník se rád nechá rozmazlovat. Motivujte ho k nákupu na vašem e-shopu tím, že ke zboží s vyšší marží přihodíte ještě nějaký ten drobný dárek zdarma. Informaci o dárku navíc chystáme automaticky propisovat do nadpisu stránky o produktu, do titulků nebo třeba do exportů pro agregátory zboží.

Karta produktu s dárkem zdarma

Karta produktu s dárkem zdarma

Stránka detailu produktu s dárkem zdarma

Stránka detailu produktu s dárkem zdarma

Produkt s dárkem v košíku

Produkt s dárkem v košíku

Co můžeme zlepšit?

  • Co vám nejvíce schází v e-commerce aplikaci Elasti.cr?
  • Co byste změnili, aby se vám s administrací e-shopu pracovalo lépe?
  • Jak vnímáte podporu a dokumentaci e-shopu? Můžeme něco zlepšit?

Vyplňte nám krátký dotazník

Kam dál?
Tipy a inspirace, které vám rozšíří obzory
Pickování zboží: Klíč k rychlé a bezchybné expedici
6 min.

Správně nastavený proces pickování zboží je jako dobře seřízený stroj – když běží hladce, všechno jde jako po másle. Když se ale zasekne, začínají se nabalovat problémy. 

Ať už jde o ztracený čas při hledání produktů, zvýšené náklady na práci, chyby či zpožděné objednávky. A nakonci je výsledek pokaždé stejný: naštvaný zákazník. 

Proto se od určité velikosti skladu vyplatí věnovat pickovací strategii pozornost a nevyskladňovat zboží úplně náhodně.

Jak na analytiku a měření e-shopu
E-shop bez měření je jak šachovnice bez královny
5 min.

„Tady se kopík zase utrhl, jaká šachovnice?" Zkuste ale vyhrát šachovou partii s průměrným šachistou, když byste neměli královnu. Dřív nebo později prohrajete. A takovou roli má analytika e-shopu. Můžete dlouho hrát, můžete i někoho porazit, ale bez kvalitních dat dlouhou partii nevyhrajete. A jelikož je dáma vznešená figura, musíte při všem tom měření samozřejmě dodržovat platnou legislativu, GDPR a český zákon o elektronické komunikaci. Co v e-shopové analytice měřit a jak na to?
 

Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
Beneš & Michl: E-shop bez brandu je jako sex bez orgasmu
15 min.

Je 14:15 a na Google Meet vytáčím Jakuba Michla a Jana Beneše, majitele stejnojmenné růžové agentury Beneš & Michl. Sotva se pozdravíme, kluci mě informují, že za mě vymysleli titulek. Trochu se zdráhám, ale pak mě ujišťují, že lepší přirovnání prostě nevymyslí. Stejně jako milenec, i e-shop může mít slušný výkon, ale měl by se snažit dodat i tu třešničku na dortu, to opravdové uspokojení. Ono se mu to totiž mnohokrát vrátí. A jak se tedy stát tím nejlepším a opěvovaným milencem pro vaše zákazníky?

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku