Elasticr WMS – Chytrý systém pro řízení e‑shopového skladu.

Vyřešte distribuci od A do Z, dejte skladu řád a zautomatizujte rutinu. Elasticr WMS vám ušetří spoustu peněz, času i starostí se skladovým hospodářstvím e-shopu.

Elasticr WMS a jeho funkce pěkně zblízka

Získate jasný přehled nad pohybem vašeho zboží a zminimalizujete chybovost ve všech částech distribuce.

Konec bloudění po skladě

Pozicově řízený sklad

Vždy přesně víte, co (a kde) máte skladem. Každý artikl má totiž určenou pozici na kterou patří. Skladníky vede ruční terminál, který jim přesně říká, kde zboží najdou nebo kam má být umístěno. Chytré hlídání zásob se postará o to, abyste nikdy vždy měli naskladněno přesně tak akorát. Ani hodně, ani málo.

Sklad rozdělený tak, jak potřebujete

Zóny

Sklad je zpravidla rozdělený do zón, což umožňuje efektivně řídit tok zboží. Díky tomu lze optimalizovat uspořádání skladů a zajistit, aby nejčastěji prodávané zboží bylo dostupné k expedici snadno a rychle. Systém zón a rozdělení může být založen třeba na:

  • obrátkovost zboží pomocí ABC analýz
  • legislativa (chlazené zboží, potraviny atd.)
  • stav zboží (např. nemíchání jakostí)
5 úrovní umisťování produktů
5 úrovní umisťování produktů

Řízení pohybu zboží

WMS disponuje 5 úrovněmi řízení uskladnění zboží. Produkt může mít pevně dané přesné místo, systém může místo doporučit, stejně tak může být pevně dána nebo doporučena zóna.  V neposlední řadě některé artikly může systém skladníkovi dovolit umístit kamkoliv.

Zajištění perfektní traceability

Traceabilita, šarže a sériová čísla

Elasticr WMS sleduje a spravuje sériová čísla produktů, čímž zajišťuje stoprocentní tracebilitu každého kusu zboží od příjmu na sklad až po prodej k zákazníkovi. Tím minimalizujeme chyby v expedici a usnadňujeme například proces reklamace, výměny či servisu.

First Expire - First Out

Hlídání šarží a expirace zboží

Systém hlídá nežádoucí míchaní zboží různých šarží, což snižuje náklady na likvidaci prošlého zboží a zajišťuje výdej zboží jedné šarže. Díky principu FEFO (First Expire - First Out) zaručujeme správné řazení produktů podle data vypršení trvanlivosti.

Jeden systém pro všechny sklady

Neomezeně skladů a lokací

Elatsicr WMS vám umožňuje pracovat s libovolným počtem skladů a lokací. To vám umožňuje efektivně řídit tok zboží mezi sklady a dává vám možnost spravovat sklad konkrétní pobočky přesně tak, jak potřebujete. 

Chcete se o Elasticr WMS dozvědět více?

Domluvte si s námi schůzku, rádi vám systém ukážeme a zodpovíme případné dotazy. Můžete také přejít na další kapitolu o ručních terminálech.

Zvyšte efektivitu skladníků a minimalizujte lidskou chybovost mobilní aplikaci, která slouží jako prodloužená ruka Elasticr WMS.

Prodloužená ruka skladníků

Ruční terminály

Ruční terminál je skladníkův nejlepší kamarád. Všechny běžné úkony jako je závoz, příjem či expedice zboží provádí skladníci právě s pomocí ručního terminálu, který nad nimi drží ochrannou ruku, zvyšuje jejich efektivitu a všemi procesy je vede.

Paperless provoz

Celý proces na pár kliků

Už se nebudete topit v hromadě papírů, pobíhat po skladě, něco hledat a škrtat. Co jde, děláme totiž bez papírů. Přímo přes terminál třeba jednoduše vytisknete regálovku, EAN kód nebo štítek pro dopravce na 1 klik.

Kooperujte bez omezení

Reaktivita a real time data

Na jedné objednávce či příjmu zboží může pracovat na počítači i terminálu klidně 10 skladníků současně. Celý systém je totiž reaktivní což zajišťuje, že veškeré změny a úkony úkony se projeví na všech zařízeních v reálném čase s přesností vteřin.

Zajištění přesnosti a efektivity

Instrukce pro každý krok

Terminály skladníky hlídají, aby na něco nezapomněli, zbytečně nebloudili nebo neudělali chybu. Systém spolu s terminály přesně řídí procesy jako je závoz a příjem zboží, výdej, převod, pickování pro expedici, balení, rozvoz až po inventuru.

Multiplatformní aplikace

Aplikace běží i na běžném telefonu

Aplikace je plně responzivní a kompatibilní s Android i iOS. V období silné sezóny tak máte možnost provádět skladové operace přímo z telefonu, což vám umožní úsporu nákladů na terminály, které byste mimo sezónu třeba tolik nevyužili.

Pomůžene s doručením

Vlastní rozvoz řízený z aplikace

V případě vlastního rozvozu aplikace přesně naviguje řidiče, zajistí optimální trasování a umožní kurýrovi i manažerovi sledovat stav denní rozvážky. Díky aplikaci opět odpadá množství papírů, přepisování a ručních úkonů (např. faktura je zákazníkovi poslána automaticky při předání zásilky).

Chcete se o terminálech dozvědět více?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení. Nebo můžete přejít na další kapitolu o distribučním procesu.

Optimalizujte váš distribuční proces a zefektivněte řízení prodejních a nákupních objednávek, dodávek zboží a následnou expedici k vašim zákazníkům.

Jak to celé funguje

Distribuční process

Elasticr WMS zajišťuje efektivní řízení prodejních a nákupních objednávek, dodávek zboží, pohybu na skladě a expedice. Workflow toho, jak mají jednotlivé procesy probíhat a co chcete automatizovat, je pouze na vás.

Prodejní objednávky
Z e-shopu i ručně

Prodejní objednávky

Elasticr WMS nabízí efektivní správu objednávek a flexibilní workflow pravidel a akcí navázaných na stav objednávky.

Samozřejmostí je automatizace akcí jako je odesílání emailů, faktur a dobropisů a blokace zboží podle FIFO principu pro bezchybnou expedici.

Vždy víte co je na cestě

Na prodejní objednávce přehledně vidíte jaké zboží je objednáno u dodavatele a jaké v objednávce od zákazníka.

Snadné objednání u dodavatele

Nákupní objednávka

Vytvořit objednávku pro dodavatele je hračka. Pro každeho dodavatele je možné vytvořit rozdílný formát či šablonu objednávky (B2B košík, e-mail aj.)

Nákupní objednávka může vznikat automaticky na zákadě objednávky zákazníka, při poklesu skladu pod určitou hladinu nebo samozřejmě ručně.

Snadná kontrola dodávky

Závoz zboží a dodací listy

Poslal vám dodavatel to co měl? A dodržel domluvené ceny? Nechybí něco? A není něco poškozené? Správnost závozu ověří skladníci terminálem okamžitě a jednoduše.

Dodací list vytvoříte 1 kliknutím v nákupní objednávce, importem od dodavatele či ručně. Systém umožňuje mít v jednom dodacím listu zboží z různých objednávek a jedna objednávka může obsahovat více dodáků.

Efektivní doplnění zásob

Naskladnění a příjemky

Ať už máte sklady rozdělené dle sekcí, značek, šarží nebo druhu sortimentu, terminál vždy skladníkovi řekne, kam zboží může či nemůže naskladnit.

Již v průběhu zpracování dodacího listu je možné paralerně tvořit více příjemek, které se rovnou odbavují. Každou příjemku může řešit jiný skladník zatímco ostatní stále kontrolují dodací list.

Vše je transparentní a provázané

Na každém dokumentu vidíte jaký je jeho zdroj. Zjistíte napřiklad jaká příjemka vznikla z jakého dodacího listu a můžete se na něj snadno prokliknout.

Bezchybná expedice

Expedice zboží zákazníkům

Při expedici terminály skladníka vedou tak, aby nic nehledal a při pickování neudělal chybu. Svoz se zakládá automaticky a štítek tiskne skladník na 1 klik skrz Balíkobot. Zboží lze pickovat pro několik objednávek najednou. Systém počítá i s osobními odběry a vlastním rozvozem.

Děkujeme, chcete se dozvědět více o distribučním procesu?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení. Nebo můžete přejít na další kapitolu o reklamacích a vratkách.

Zlepšete správu vratek a reklamací zboží od vašich zákazníků a dosáhněte vyšší efektivity při jejich zpracování.

Řešíme všechny nečekané situace

Změny, reklamace a vratky

Elasticr WMS snadno vyřeší jakokoukoliv změnu v objednávce a automaticky tvoří opravné doklady. V případě reklamace snadno zajistíte zaslání zpět k výrobci nebo předání do servisu. Systém si poradí i se stornem objednávky či odstoupením od smlouvy do 14 dnů.

Úprava na pár kliků

Změna objednávky

Přidat, odebrat nebo změnit produkty, upravit adresu či způsob platby. Všechny požadavky na změny od vašich zákazníků zvládnete na pár kliknutí.

Systém se postará o případné vzniklé rozdíly v ceně a automaticky vytvoří refundaci nebo žádost o doplatek zákazníkovi.

Připraven na všechny případy

Nevyzvednutí, odstoupení a storno

V případě, že se vám vrátí zboží nebo celá objednávka, snadno ji stornujete. Opravný doklad vytvoří systém automaticky. Z vráceného zboží vzniká příjemka, kterou již klasicky skladníci mohou zpracovat a umístit zboží fyzicky zpět do skladu.

Když se něco rozbije

Reklamace

Systém se postará o kompletní proces reklamací, snadno tak zašlete produkt zpět k výrobci nebo do servisu a vidíte v jakém stavu reklamace je.

V případě vrácení peněz za reklamované zboží dojde k automatickému vytvoření opravného daňového dokladu s vazbou na původní doklad.

Je-li zboží reklamované, ale je nadále prodejné, je umístěno zpět na sklad pomocí příjemky.

Reklamační proces pod dohledem

Jedním kliknutím zboží odešlete zpět výrobci nebo třeba do vašeho servisu. Nadále pak můžete sledovat v jakém stavu reklamace je.

Chcete se dozvědět o reklamacích více?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení. Nebo můžete přejít na další kapitolu o účetnictví.

Systém umožňuje flexibilní tvorbu vlastních daňových dokladů, přičemž nabízí také možnost snadného napojení přes API na váš stávající účetní software.

Vygenerujeme daňové doklady

Účetnictví v rámci WMS

Skladové evidence počítá s principem skladu formou B, tzn. bez účetních pohybů. Pokud však potřebujete, můžeme vytvářet a pracovat s daňovými i opravnými doklady.

Generování opravných dokladů minimalizujeme tím, že daňový doklad vytváříme až při expedici zboží, případné změny v objednávce tak neznamenají kupu opravných dokladů.

Požívejte na co jste zvyklí

Napojení na účetní program

Pokud chcete využívat vlastní účetní systém, jsme připraveni. Míra propojení je jen na vás.

Elasticr WMS je možné na řadu účetních programů napojit pomocí API. V takovém případě jsou doklady rovnou generovány ve vašem účetnictví a vše je plně zautomatizované.

Poradíme si i bez API

Generování dokladů ve WMS

Elasticr WMS přináší jednoduché řešení pro případy, kdy účetní systémy nemají dostupné API. Faktury a dobropisy můžeme generovat i přímo ve WMS.

Export dokladů ve formátu ISDOC umožňuje snadný import do prakticky každého účetního systému. Doklady je možné stahovat jednotlivě nebo hromadně jak potřebujete.

Přehled na pár kliků

Uzávěrka

Pro uzavření účetního období získáte ze systému přesnou hodnotu zboží na skladě k aktuálnímu dni. Výpočet této hodnoty může být:

  • Exaktní: Cena nákupu každého artiklu je sledována samostatně, což umožňuje přesné zohlednění nákupních cen jednotlivých položek při určování hodnoty zboží na skladě.
  • Průměrový: Hodnota zboží na skladě je udržována na základě průměrných nákupních cen pro každý artikl.

Díky této flexibilitě a volbě získáte přesný přehled a správu zásob pro uzavření účetního období.

Chcete se o účetnictví ve WMS dozvědět více?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení. Nebo můžete přejít na další kapitolu o inventurách.

Elasticr WMS nabízí efektivní řešení inventur a přesný přehled o skladových zásobách.

Zásoby bez chaosu

Inventury

Už žádné běhání po skladu s papírem v ruce. Díky Elasticr WMS proces inventury automatizujete a snižujete chybovost a objem manuální práce. Stav inventury sledujete v reálném čase a snadno řešíte případné nesrovnalosti ve vašich zásobách.

Inventura podle zón či pozicí

Inventura pro část skladu

Rozdělení skladu na zóny a pozice vám umožňuje provádět inventury jednotlivých částí nezávisle, což minimalizuje časovou náročnost, chybovost a vy tak neomezíte a neparalyzujete provoz celého skladu.

Efektivita na maximum

Práce z více terminálů

Ručně psát na papíry a vkládat informace do systému nebudete. Díky ručním terminálům s čtečkami čárových kódu je inventura mnohem efektivnější a přesnější. Navíc díky reaktivitě může na jedné inventuře pracovat klidně i 10 skladníků najednou.

Přebytky, nedostatky a záměny

Řešení nesrovnalostí

Jednoduše a rychle vytvoříte výdejky nebo příjemky pro nedostatek či přebytek zboží a provede výměnu chybějícího zboží za přebývající. Díky těmto funkcím můžete odchylky v inventuře napravovat prakticky okamžitě.

Transparentní vyhodnocení

Přehledné výsledky inventury

Elasticr WMS vám připraví přehledné výsledky inventury, včetně hodnoty výdejek a příjmů, které zobrazují nedostatek a přebytek zboží. Získáte přehled jak celkový, tak pro jednotlivé artikly v inventuře zvlášť.

Chcete se dozvědět více o inventurách ve WMS?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení. Nebo můžete přejít na další kapitolu o možnostech automatizace.

Odlehčete si od rutinních úkolů s naším WMS systémem a možnostmi automatizace,které zjednoduší a zefektivní vaši každodenní práci.

Pracujte efektivněji a snadněji

Možnosti automatizace

Elasticr WMS je navržen tak, aby vám usnadňoval každodenní rutinu. Systém automaticky objednávává u dodavatelů, generuje daňové doklady a spoustu dalšího. Co ve workflow automatizovat si nastavíte snadno v administraci bez nutnosti znalosti kódu.

Podmínky a pravidla

Definovatelné workflow

Žádné složité programování. Pomocí no-code nástroje si jednoduše nastavíte podmínky a akce, které se mají při splnění daných podmínek vykonat (odeslání e-mailu, vytvoření objednávky, vygenerování dokladu, změna stavu...).

Udržujte sklady optimálně naplněné

Optimalizace nákupního procesu

Elasticr WMS zoptimalizuje váš nákupní proces. Na základě poptávky automaticky vytváří nákupní objednávky k dodavatelům a zajistímajišťuje, že máte vždy dostatek zboží na skladě. Při poklesu poptávky naopakautomaticky hladinu skladových zásob snižuje.

Chcete se dozvědět více o možnostech automatizace?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení. Nebo můžete přejít na další kapitolu o integraci se 3. stranami.

Elasticr WMS umožňuje integraci se systémy třetích stran, které vám umožní rozšířit možnosti a dosáhnout dokonalého souladu mezi WMS a dalšími aplikacemi.

Propojte svět se systémem WMS

Integrace se 3. stranami

Elasticr WMS je pokryto přes API pro bezproblémovou integraci. Propojíme ji s:

  • vaším e-shopovým řešením na míru
  • krabicovým řešením (Shoptet, Eshop-rychle, Upgates...)
  • účetním/ERP systémem (Helios, Money S4, ABRA, Pohoda...)
  • další nástroje 3. stran s dostupnou API
Vytvořili jsme dokonalý pár

WMS a E-shop v jedné platformě

Elasticr WMS a Elasticr SHOP jsou vyvinuty v jedné platformě, což zajišťuje bezproblémovou integraci. Díky této symbióze můžete dosáhnout plynulého a efektivního propojení, které vám umožní řídit váš e-shop a sklady v jednom systému.

Chcete se dozvědět více o funkcích Elasticr WMS?

Domluvte si s námi schůzku, projdeme vše do detailu a najdeme pro vás optimální řešení.

Hlavní principy, na kterých Elasticr WMS stojí

Pozicově řízený sklad

Každé zboží má svojí pozici a vy vždy víte, kde se co nachází. Skladník nechybuje, nebloudí a jde nejkratší možnou cestou přímo k zboží.

Procesy řízené workflow

Za každým procesem na skladu je libovolně nastavitelné workflow, které drží provoz pevně v rukou a minimalizuje lidskou chybovost.

Paperless provoz

To jediné, co budete muset tisknout, jsou štítky pro přepravce. Veškerá data jsou v systému a terminálech, nikoli na papírech či v hlavě.

Reaktivita a real-time data

Systém může může v jeden moment obsluhovat i celá hala skladníků a data se všem v systému refreshují s přesností vteřin.

Automatizace režie

Systém automatizuje vše, co potřebujete - od generování dokladů a přenosu dat, přes hlídání zásob až po objednávky zboží či refundace.

Libovolná míra integrace

Elasticr WMS lze přes API napojit na jakýkoliv informační/účetní systém či e-shopové řešení. Míra integrace je pouze na vás.

Vyřešíme skladové hospodářství vašeho e‑shopu jednou pro vždy

Vyřešíme skladové hospodářství vašeho e‑shopu jednou pro vždy

Zrychlíme expedici objednávek, zpřehledníme stav a pohyb zboží, zminimalizujeme chybovost skladníků a automatizací procesů vám ušetříme spoustu času i nákladů.

Moderní rozhraní Elasticr WMS

Moderní a intuitivní rozhraní, které dokáže používat každý.

Na práci v systému nepotřebujete žádný IT background. Aplikace je moderní a intuitivní na každodenní obsluhu pro skladníky, manažery a další zaměstnance v distribuci.

Nikdy nic neinstalujete. Systém běží 24/7 jako webová aplikace dostupná odkudkoliv na jakémkoli zařízení (včetně ručních teminálů).

WMS pro e-shopy

Elasticr WMS obsahuje jen to, co doopravdy potřebujete

Systémů pro řízení skladových zásob je mnoho. Většina však není primárně určena pro e-commerci, a tak si sebou nesou zbytečnou složitost a robustnost velkých ERP.

Elasticr WMS je oproti tomu pružný systém určený přímo pro e-shopové sklady a distribuce. A tuto myšlenku jsme otiskli v systému do všeho - do funkcí, procesů, automatizací nebo třeba jednoduchosti implementace a obsluhy.

No-code nástroj Elasticr

Kouzlo je v tom, dělat jen to, co musíte, zbytek nechť se děje v pozadí.

WMS systém je navržen maximálně tak, aby vám usnadňoval každodení rutinu. Systém automaticky objednávává u dodavatelů, generuje daňové doklady a spoustu dalšího.

Pomocí no-code nástroje si jednoduše nastavíte podmínky a akce, které se mají při splnění daných podmínek vykonat.

Rádi pomůžeme s e‑commerce i Vám, ozvěte se.
Domluvit schůzku