Jak určujeme cenu za tvorbu e-shopu na míru a další aktivity s vývojem spojené? Vždy individuálně. Myslíme si, že to jinak při vývoji na míru ani nejde. Hezky to ukazují názorné příklady níže.

Požadavek A

Máme kolem 45 000 produktů a 37 poboček, dodavatele z ČR i zahraničí. Potřebujeme řešení, které se postará o vše – sklady, dodavatele, propojení s pobočkami, ERP… však to znáte. Jelikož s e-commerce nemáme velké zkušenosti, očekáváme i pomoc s marketingem, procesy a naším celkovým působením na trhu.

VS.

Požadavek B

Prodáváme 10 druhů pražené kávy. Máme jednu pobočku v Praze. S objednávkami se roztrhl pytel a meziročně se objem ztrojnásobil. Na Instagramu a Facebooku žijeme. Máme i své influencery. Přestává nám ale stačit krabicové řešení. Potřebujeme nové funkce a otevíráme další 2 pobočky. Hledáme nové řešení, které nás nebude limitovat a naopak nám pomůže.

Co mají tyto 2 požadavky společného?

Asi tušíte správnou odpověď: Vůbec nic.
Jednotlivé realizace se od sebe často výrazně liší. I vy nejspíš máte vlastní přání, problémy, potřeby, požadavky a očekávání. A proto vám nemůžeme (a hlavně nechceme) nabízet předem naceněné "krabicové" řešení. Musíme vás a váš byznys nejdříve trochu poznat. Poté, co si uděláme obrázek o tom, co potřebujete a co od řešení očekáváte, dokážeme realizaci nacenit. Cenu zkrátka navrhujeme vždy individuálně.

Dokážete dát aspoň cenový odhad?

No dobrá. Zjednodušeně můžeme říct, že standartní e-shopové řešení, ve kterém si projdeme všemi fázemi vývoje, začíná přibližně na 450 tisících Kč.  Obvyklá doba realizace, od první schůzky až po spuštění, je minimálně 6 měsíců. Avšak u menších a méně atypických projektů může být i kratší, u velkých projektů naopak delší.