Jak určujeme cenu za tvorbu e-shopu na míru a další aktivity s vývojem spojené? Vždy individuálně. Myslíme si, že to jinak při vývoji na míru ani nejde. Hezky to ukazují názorné příklady níže.
Požadavek A
Máme kolem 45 000 produktů a 37 poboček, dodavatele z ČR i zahraničí. Potřebujeme řešení, které se postará o vše – sklady, dodavatele, propojení s pobočkami, ERP… však to znáte. Jelikož s e-commerce nemáme velké zkušenosti, očekáváme i pomoc s marketingem, procesy a naším celkovým působením na trhu.
Požadavek B
Prodáváme 10 druhů pražené kávy. Máme jednu pobočku v Praze. S objednávkami se roztrhl pytel a meziročně se objem ztrojnásobil. Na Instagramu a Facebooku žijeme. Máme i své influencery. Přestává nám ale stačit krabicové řešení. Potřebujeme nové funkce a otevíráme další 2 pobočky. Hledáme nové řešení, které nás nebude limitovat a naopak nám pomůže.