CPC

Platby za reklamu, kdy zákazník platí pouze skutečné prokliky na své stránky (a nikoliv počet zobrazení reklamy).

CTR

Je to míra prokliku, tj. poměr mezi celkovým počtem zobrazení internetové reklamy a počtem prokliků na ni vyjádřen v procentech. Toto číslo vyjadřuje určitým způsobem efektivitu reklamy.

Dynamický remarketing

Je vylepšenou formou klasického remarketingu od Google Ads, která cílí na zákazníka či návštěvníka prostřednictvím produktů, které si zákazník prohlížel na daném eshopu někdy v minulosti.

DISP

Zkratka pro obsahovou kampaň.

Konverze

Nazývá se tak akce návštěvníka stránek, která ukazuje splnění cíle webu. Pokud například vlastníme e-shop, cílem webu je prodej zboží a konverzí proto bude dokončení nákupu. Z návštěvníka se nám konverzí stává zákazník.

Konverzní poměr

Je procentuální vyjádření počtu lidí, kteří provedli námi požadovanou akci (např. odeslali z webu objednávku).

LOCAL AD

Zkratka pro inzeráty v mapách.

Míra okamžitého opuštění

Představuje procentuální podíl případů, kdy byla daná stránka jedinou navštívenou stránkou, vzhledem k celkovému počtu návštěv začínajících touto stránkou.

SEO

Jedná se o soubor metod a technik, které mají za úkol vylepšit pozici webu nebo e-shopu ve vyhledávačích a díky tomu přivést více návštěvníků.

SRCH

Zkratka pro vyhledávací kampaň.

Retargeting

Umožňuje cíleně zobrazovat reklamy pouze lidem, kteří v minulosti navštívili web nebo konkrétní stránky na webu.