Byznys analytik pro e-commerce

Byznys analytik pro e-commerce

Hledáme byznys analytika, který vytvoří komunikační most mezi klientem a našim interním týmem a bude zároveň hledat cesty, jak klienty posouvat kupředu.

Kdo jsme

V Elasticru stavíme e-shopy na míru. Ne ale jen tak kdo ví jak. Umíme klientovi nabídnout kompletní řešení e-commerce pod jednou střechou, od A do Z chcete-li. To znamená, že se postaráme o analýzy, podklady, design a vývoj e-shopu, ale nastavíme i provozní procesy, vybudujeme distribuci a sklad a po spuštění převezmeme třeba část marketingu. Díky tomu klient nemusí nahánět 10 různých dodavatelů a vše řeší jen s námi. Tím mu šetříme čas, energii i peníze. Projekty nesekáme jak Baťa cvičky, přibíráme 2-3 projekty ročně. Děláme pro klienty menší, střední velikosti, ale také velikány typu ČSOB či Tescoma.

Jak si tě představujeme

  • svět e-commerce, IT či webového prostředí ti není cizí (nutný přehled)
  • třetina tvého srdce bije pro byznys, druhá třetina pro soft skills a lidi a poslední část pro analytiku a data
  • baví Tě komunikovat s klienty, řídíš se heslem “úspěch mého zákazníka je i mým úspěchem.”
  • nemáš problém se bavit s externisty, vývojáři, designéry, kodéry či projekťáky a když je třeba, dokážeš do jisté míry mluvit jejich řečí
  • orientuješ se na výsledek, nikoli na proces

Co budeš hlavně dělat

  • poznáš byznysy klientů a nabereš si naši platformu. Co a jak děláme, co umíme a jak to uvnitř funguje musíš vědět
  • pravidelně se bavíš s klienty a zjišťuješ co potřebují a kde je tlačí bota
  • taskům dáváš priority, zjistíš si jak daná věc funguje, jaké k ní máme data a následně své řešení komunikuješ product ownerovi
  • tvoříš jasné zadání pro vývojáře, kodéry, uxáky, designery a copywritery
  • vyrobené věci si projdeš a otestuješ, zda vše odpovídá zadání a následně vše předáváš klientovi
  • sám či s pomocí týmu na základě dat věci vyhodnocuješ, výsledky předáváš dál a pokud je to nutné, navrhuješ rozvoj či úpravy
  • sám hledáš cesty a dáváš nám i klientovi návrhy, jakým směrem se má jeho e-shop ubírat, co by mělo dostat prioritu a co naopak třeba ani nedělat

Těšit se můžeš na

  • práci na HPP nebo živnostenský list, flexibilní pracovní dobu
  • odměnu dle tvých schopností a nasazení, šikovné lidi si hýčkáme :)
  • 20 dní dovolené a 3 sick days
  • lekce angličtiny přímo ve firmě
  • práci v moderních kancelářích v Havlíčkově Brodě
  • pestré projekty z oblasti české a slovenské e-commerce
  • příspěvek na sportovní aktivity, teambuildingy (kola, golf…)
  • neformální prostředí a lidský přístup založený na empatii a důvěře
  • tým složený ze seniorů i juniorů, věkový průměr zhruba 29 let
  • školení dle tvé chuti, už u nás byl Honza Kvasnička, Jirka Knesl, Michal Michálek, René Stein nebo Zuzi Šochová.

Napiš nám o sobě pár řádků a spolu se životopisem nám je zašli na mjichova@komtesa.com nebo nám zavolej na 720 978 335, personalistka Markéta si s tebou popovídá a domluví pohovor. Nebudeme se zlobit ani za zaslání odkazu na tvůj Linkedin odkaz na jiné sítě či materiály. Rádi se o tobě dozvíme něco víc.