Marketingový manažer pro českou značku Raeda pro vozíčkáře

Marketingový manažer pro českou značku Raeda pro vozíčkáře

Hledá se marketingový manažer s koordinačním duchem! Před Vánoci jsme vypustili na svět novou českou výrobní značku Raeda (www.raeda.cz). V rámci ní chceme pro vozíčkáře tvořit produkty, které pro ně budou příjemné na používání, pomohou jim v každodenním životě a zároveň designově a funkcemi patří do 21. století.

Koho hledáme 

Hledáme člověka, který na celý projekt hlavně z hlediska marketingu bude koukat z nadhledu a zajistí transparentní tok informací mezi jednotlivými lidmi a týmy tak, aby se naše společná práce dostávala ven mezi lidi.

Proč vás potřebujeme

Do projektu jsou totiž zapojené 2 firmy, nespočet interních i externích lidí, partneři, ambasadoři či média. Každý má své úkoly, obchod prodává a navazuje partnerství, vývoj vymýšlí produkty, marketing se stará o to, abychom byli vidět, ajťáci se starají o web a e-shop. Tyto disciplíny mohou vypadat odděleně, ale nejsou. Jedna ovlivňuje druhou.

Z 50 % tedy potřebujeme pomoci s organizací celého projektu, z druhé poloviny potřebujeme zajistit to, aby se práce jednotlivých lidí a týmů dostávala ven mezi lidi. Na web, e-shop, sociální sítě, k partnerům, ambasadorům a v konečném důsledku hlavně k zákazníkům.

Budeme potřebovat, abyste:

  • spolu s týmem dokázal/a připravit marketingovou kampaň
  • dohlídl/a na její realizaci a průběh práce koordinoval/a
  • myslel/a na to, že děláme sice v onlinu, ale offline marketing není mrtvý obzvlášť u naší cílovky
  • vyhledával/a nové marketingové cesty a příležitosti
  • případně vybíral/a partnery a komunikoval/a s nimi (média, partneři)
  • dokázal/a spolupracovat s týmem, product ownery a se zákazníky
  • zajistil/a, že se práce lidí v projektu dostane ven mezi lidi, pokud je to na místě

Co naopak nebudete muset dělat (pokud vyloženě nebudete chtít)

  • psát texty na web, k produktům, na blog
  • starat se o sociální sítě, zbožové srovnávače a placenou reklamu
  • tvořit grafické materiály, fotky či letáky
  • spravovat e-shop a řešit objednávky nebo sortiment

Jaký byste měl/a být?

  • pokud máte s zkušenosti s marketingem (ideálně i digitálním), bude to super
  • neměl/a byste mít panickou hrůzu z komunikace s lidmi v týmu i mimo něj
  • nemusíte být senior, mnohem víc oceníme pozitivní přístup a ochotu se učit
  • už v červnu byste si měl/a uvědomit, že v prosinci jsou Vánoce a že to pro marketing něco znamená
  • oceníme dobré komunikační dovednosti a taky to, že si pohlídáte termíny i úspěšnost kampaně

Co vám nabízíme?

  • k ruce budete mít copywritera, obchoďáka, programátory, designérku, projektovou koordinátorku a když bude třeba, tak i přední specialisty v ČR na marketing a e-commerce
  • odměníme vás dle vašich schopností a nasazení, šikovné lidi si umíme hýčkat
  • neformální prostředí a lidský přístup založený na empatii, svobodě a důvěře
  • možnost ovlivnit směr a úspěch unikátního projektu v rámci celé ČR i Evropy
  • práci na smysluplných produktech, které reálně zlepšují život lidem s hendikepem
  • samozřejmě notebook a telefon
  • proplacené vzdělávání a školení
  • slevy na výrobky Tescoma

Kam se přihlásit?

Napište nám o sobě pár řádků (říkejme tomu třeba motivační dopis) a spolu se životopisem nám je pošlete personalistce Markétě na mjichova@komtesa.com.

Nebudeme se zlobit ani za zaslání odkazu na Linkedin, blog, nebo jakékoli jiné materiály či sítě, které uznáte za vhodné. Pokud máte jakékoliv dotazy, můžete jí také zavolat na 720978335.