Vybrané téma: Marketing

Případovka: Jak nám Bidding Tools snížil PNO až o 78 %

Případovka: Jak nám Bidding Tools snížil PNO až o 78 %

V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic. Kdo není vidět, neprodává. Kdo nebiduje, jako by nebyl. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit šanci prodeje. A proto tu dnes máme případovku nástroje Bidding Tools, který jsme nasadili u našeho klienta HodinkyEgo. Jak to šlape? Pojďme se na to podívat.


Novinky v Elasti.cr: Jak uspět s cross-sellingem

Novinky v Elasti.cr: Jak uspět s cross-sellingem

Už to bude téměř měsíc, kdy se na blogu objevila novinka z naší vývojářské dílny. Za tu dobu jsme však vypustili do platformy několik novinek. Nadešel tedy nejvyšší čas si blíže představit (zatím) jeden nový modul. Je jím robustný modul pro cross-sell, tedy prodej souvisejících produktů. V článku se vcelku důkladně podíváme na principy cross-sellu, některé studie, best practices ale i na podobu právě našeho Elasti.cr modulu. Jeho součástí je jak podpora prodeje doplňujících produktů při vložení do košíku na e-shopu, tak i automatická e-mailová komunikace po nákupu. Pojďme se tedy cross-salu obecně a novému modulu podívat na zoubek pěkně zblízka.


Začínáme s e-mail marketingem (díl 2.): 5 chyb, které ničí váš e-mailing

Začínáme s e-mail marketingem (díl 2.): 5 chyb, které ničí váš e-mailing

V prvním díle seriálu o e-mailingu jsme si řekli něco o tom, co to e-mail marketing je, jaké jsou jeho výhody a k čemu by vám měl pomoci. V tomto díle se nedozvíte, jak perfektní e-mail napsat, protože takových receptů a návodů by mohlo být stovky. V tomto díle se podíváme na e-mail marketing trochu jinak. Zaměříme se na to, čím váš e-mail marketing brzdíte a pomalu i ničíte. V kontrastu zmíněných chyb vám pak bude naprosto jasné, na co byste si měli dát pozor a jak přistupovat k e-mail marketingu správně.


Začínáme s e-mail marketingem (díl 1.): Proč se e-mailing vyplatí?

Začínáme s e-mail marketingem (díl 1.): Proč se e-mailing vyplatí?

Strohá definice e-mail marketingu by klidně mohla znít jako: "Hromadné rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv různým příjemcům, kteří nám k tomu dali obchodní souhlas." E-mail marketing však není o počtu získaných e-mailových adres, ani o tom, že pošlete týdně 10 prodejních nabídek a už vůbec k němu nemůžeme přistupovat třeba jako k Facebooku. Dnes naťukneme jak nad e-mail marketingem přemýšlet, k čemu slouží a jaké jsou jeho hlavní výhody.


Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Většina firem dělá e-mail marketing zastaralým a neefektivním způsobem. Posílají nudné newslettery, které spíše obtěžují, než aby se na ně odběratele těšili. Přijďte se naučit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak jej dělat tak, aby vaše e-maily odběratele bavily a aby také lépe prodávaly. Jakub Čižmař proškolil přes 200 klientů. Do havlíčkobrodského coworking centra Hubbr za námi přijede až z Ostravy.


Odebírejte novinky z e-commerce