Vybrané téma: Obsah Marketing Emailing Platforma Elasti.cr

Případovka: Jak nám Bidding Tools snížil PNO až o 78 %

Případovka: Jak nám Bidding Tools snížil PNO až o 78 %

V průměru 30 % tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Přibližně 60 % kliků z Heureky a 80 % kliků ze Zboží.cz navíc pochází z bidovaných pozic. Kdo není vidět, neprodává. Kdo nebiduje, jako by nebyl. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit šanci prodeje. A proto tu dnes máme případovku nástroje Bidding Tools, který jsme nasadili u našeho klienta HodinkyEgo. Jak to šlape? Pojďme se na to podívat.


Novinky v Elasti.cr: Jak uspět s cross-sellingem

Novinky v Elasti.cr: Jak uspět s cross-sellingem

Už to bude téměř měsíc, kdy se na blogu objevila novinka z naší vývojářské dílny. Za tu dobu jsme však vypustili do platformy několik novinek. Nadešel tedy nejvyšší čas si blíže představit (zatím) jeden nový modul. Je jím robustný modul pro cross-sell, tedy prodej souvisejících produktů. V článku se vcelku důkladně podíváme na principy cross-sellu, některé studie, best practices ale i na podobu právě našeho Elasti.cr modulu. Jeho součástí je jak podpora prodeje doplňujících produktů při vložení do košíku na e-shopu, tak i automatická e-mailová komunikace po nákupu. Pojďme se tedy cross-salu obecně a novému modulu podívat na zoubek pěkně zblízka.


Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

Jedeme na E-shop Summit a Expo: Přijďte si pro konzultaci

16-17. března se Průmyslový palác v Holešovicích promění na centrum českého e-commerce. Po minulém úspěšném ročníku v Českých Budějovicích se do Prahy totiž stěhuje veletrh E-shop summit a expo. Holešovickou halu na dva dny ovládnou e-shopisti, marketingové agentury, e-shopové platformy, logistické společnosti a v neposlední řadě i desítky řečníků na pódiu. A Elasti.cr se na Expo podívá jako vystavovatel také. Chceme se s vámi bavit o vašem internetovém podnikání a pomoci vám s tím, co vás pálí. Na co vše se můžete na Expu těšit a jak získat 20% slevu na veškeré vstupné?


Novinky v Elasti.cr: E-mailová segmentace je tu!

Novinky v Elasti.cr: E-mailová segmentace je tu!

Stalo se vám někdy, že jste si koupili třeba novou ledničku a už pár dní na to vám chodily newslettery s výzvou, ať si koupíte další? Já nevím jak vy, ale mám pocit, že ledničku si kupuje člověk jen jednou za dlouhou dobu. Dává proto smysl, aby vám hned někdo tlačil podobnou nabídku? Asi ne... Polovina lidí podobný SPAM začne rychle nesnášet. Ta druhá polovina okamžitě kliká na magické tlačítko "Odhlásit odběr." A je to. Právě jste pár e-maily přišli o kontakt a potencionálního dlouhodobého zákazníka.

A to stačilo zákazníka jen neotravovat. Jak? Ideálně použitím e-mailové segmentace. Ta je mimojiné od teď dostupná jako nový modul v naší platformě.


UXák Vojtěch Mareš: Nenuťte zákazníky přemýšlet...

UXák Vojtěch Mareš: Nenuťte zákazníky přemýšlet...

V rámci představení našeho Elasti.cr týmu, který se stará o vývoj, marketing, logistiku a provoz e-shopů na míru, se dnes podíváme na zoubek dalšímu nezbytnému členovi. Dnes na skok s UX (User Experience) specialistou Vojtěchem Marešem. UX designer, trochu analytik a konzultant v jedné osobě nám prozradí o čem často skloňované UX je. Dozvíte se, že se vlastně jedná o několik disciplín nacpané v jedné zkratce. Vojta také prozradí, jak přistupuje k zadání od našich klientů.


Novinky v Elasti.cr: Uloženka.cz, ComGate, Heureka.sk

Novinky v Elasti.cr: Uloženka.cz, ComGate, Heureka.sk

V poslední době naši vývojáři opravdu dostáli svého označení. Vývoj jede na plné obrátky a platforma Elasti.cr se stává opět o kousek robustnější. Není tomu dlouho, co jsme spustili podporu expediční služby Balíkobot a informačního systému ABRA Gen. Neotálíme, a nově do Elasti.cr e-shopu zavádíme další novinky. Nově podporujeme dopravní službu Uloženka.cz, platební bránu COMGATE a slovenskou verzi srovnávače - Heureka.sk


Novinky z Elasti.cr: Propojíme vás s ERP ABRA Gen

Novinky z Elasti.cr: Propojíme vás s ERP ABRA Gen

ERP neboli podnikové informační systémy zjednodušují řízení firmy, odbourávají nudnou a nákladnou administrativu, šetří čas a shromažďují informace na jednom místě. Dobře integrovaný informační systém (dále ERP) si automaticky dokáže s e-shopem předávat informace o účetnictví, objednávkách, zásobách či třeba zákaznících. Dnes se podíváme na služby informačního systému ABRA Gen, na který je Elasti.cr e-shop také napojen.


Expedujte jednodušeji: Na Elasti.cr nově Balikobot.cz

Expedujte jednodušeji: Na Elasti.cr nově Balikobot.cz

Expedice objednávek je pro e-shopy často poněkud problémovou nebo zmatečnou činností, která navíc obsahuje spoustu kroků. Představte si ale, že tu je služba, která vám umožní expedovat veškeré objednávky na pár kliků myší. I proto jsme pro Elasti.cr e-shop vyvinuli podporu služby Balíkobot.cz, která celý proces expedice značně automatizuje, usnadňuje a zpřehledňuje. V čem jsou hlavní výhody Balikobotu a jak to funguje?


Podpořili jsme vývojářskou konferenci Developer Day

Podpořili jsme vývojářskou konferenci Developer Day

V sobortu, 21.10. se na Vysočině položil základní kámen nové tradici. V Hubbr Coworkingu proběhla vývojářská mini-konference Developer Day, kterou jsme podpořili jak účastí, tak z pozice generálního partnera. Na konferenci se představilo celkem 9 speakerů ze všech koutů z Vysočiny, včetně našich 2 želízek v ohni z Elasti.cr. Tím byl Developer Day zároveň jako konference ojedinělý. O program se postarali pouze firmy, freelanceři a spolky působící v našem kraji. Konference se zúčastnili programátoři všech úrovní a někteří do Hubbr Coworkingu dorazili i z Brna, Pardubic či Hlinska. Čekal na ně nejen nadupaný program, ale vstup, oběd i občerstvení s afterparty zdarma. Proč to bylo tak super? To se dozvíte v článku...


Začínáme s e-mail marketingem (díl 2.): 5 chyb, které ničí váš e-mailing

Začínáme s e-mail marketingem (díl 2.): 5 chyb, které ničí váš e-mailing

V prvním díle seriálu o e-mailingu jsme si řekli něco o tom, co to e-mail marketing je, jaké jsou jeho výhody a k čemu by vám měl pomoci. V tomto díle se nedozvíte, jak perfektní e-mail napsat, protože takových receptů a návodů by mohlo být stovky. V tomto díle se podíváme na e-mail marketing trochu jinak. Zaměříme se na to, čím váš e-mail marketing brzdíte a pomalu i ničíte. V kontrastu zmíněných chyb vám pak bude naprosto jasné, na co byste si měli dát pozor a jak přistupovat k e-mail marketingu správně.


Začínáme s e-mail marketingem (díl 1.): Proč se e-mailing vyplatí?

Začínáme s e-mail marketingem (díl 1.): Proč se e-mailing vyplatí?

Strohá definice e-mail marketingu by klidně mohla znít jako: "Hromadné rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv různým příjemcům, kteří nám k tomu dali obchodní souhlas." E-mail marketing však není o počtu získaných e-mailových adres, ani o tom, že pošlete týdně 10 prodejních nabídek a už vůbec k němu nemůžeme přistupovat třeba jako k Facebooku. Dnes naťukneme jak nad e-mail marketingem přemýšlet, k čemu slouží a jaké jsou jeho hlavní výhody.


Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Školení: Jak na efektivní e-mail marketing

Většina firem dělá e-mail marketing zastaralým a neefektivním způsobem. Posílají nudné newslettery, které spíše obtěžují, než aby se na ně odběratele těšili. Přijďte se naučit, jak nad e-mail marketingem přemýšlet a jak jej dělat tak, aby vaše e-maily odběratele bavily a aby také lépe prodávaly. Jakub Čižmař proškolil přes 200 klientů. Do havlíčkobrodského coworking centra Hubbr za námi přijede až z Ostravy.




Jaké novinky přinesl rok 2016

Jaké novinky přinesl rok 2016

Poslední měsíce byly pro náš vývojový tým opravdu vydatné. Pustili jsme se do pilování administrace, aby se vám s ní lépe pracovalo. Ladili jsme výkon našich serverů, aby se e-shopy vašim zákazníkům rychleji načítali, byly stabilnější a bezpečnější. A samozřejmě jsme přidali řádku nových funkcí a doplňků, které můžete začít rovnou používat.



8 trendů v českém e-commerce pro rok 2017

8 trendů v českém e-commerce pro rok 2017

Na poli online podnikání se pořád něco děje. Některé praktiky, které před pěti lety platily už přestávají platit, trh je čímdál nahuštěnější a je třeba o něj více bojovat. Jak se prosadit mezi obrovskou konkurencí, jak se odlišit a do čeho investovat, aby můj e-shop vydělával, prosperoval a živil mě?


Zvyšte šanci, že zákazník nakoupí právě u vás! Použijte štítky.

Zvyšte šanci, že zákazník nakoupí právě u vás! Použijte štítky.

Určitě to znáte z vlastních zkušeností. Rozhodnete si pořídit něco nového a přejdete na e-shop, který vám vyhledávač nabídne. Teď nastává ten moment. V kategorii vidíte nepřeberné množství produktů a nekonečné stránkování. To co hledáte nikde, a proto přecházíte na jiný e-shop. Tento proces se často několikrát opakuje až nakonec zboží naleznete jinde.


Odebírejte novinky z e-commerce